انتقال سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران به زیرساخت جدید

پروژه طراحی انتقال سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران از زیرساخت قدیم به زیرساخت جدید در روزهای یکشنبه و دوشنبه (هشتم و نهم اسفندماه) انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروژه طراحی و پیاده‌سازی دیتابیس و سامانه‌های جدید و انتقال سامانه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران از زیرساخت قدیم به زیرساخت جدید در حال انجام است و از این‌رو قطع شدن موقت برخی از سرویس‌ها در هنگام انتقال و وجود اختلال در بعضی از فرآیندها پس از انتقال اجتناب ناپذیر بوده و تدارک لازم در این خصوص دیده شده است.

بر این اساس امروز _شنبه، هفتم اسفندماه_ سرویس‌دهی سایت اهل قلم به نشانی http://ahleghalam.ir برای انتقال داده متوقف شده است و روز بعد، یکشنبه _هشتم اسفندماه_ پس از روزآمد شدن در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین فردا (یکشنبه) نیز سامانه بانک اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی http://db.ketab.ir برای انتقال داده از دسترس خارج شده است و روز نهم اسفندماه در دسترس قرار می‌گیرد و قابل بهره‌برداری می‌شود.

خانه کتاب و ادبیات ایران مؤسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که به منظور نشر فرهنگ و تمدن اسلامی و با انگیزه اعتلا و شکوفایی شئون فرهنگ، کتاب و ادبیات ایران تأسیس شده است. این مؤسسه مطابق مأموریت‌های خود با رویکرد اجرای سیاست‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان معینِ معاونت امور فرهنگی وزارت متبوع وظیفه اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف را به‌عهده دارد.

کد خبر 558078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.