اوپو از هدفون Enco X2 Premium TWS رونمایی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اوپو در کنار گوشی‌های هوشمند خود از هدفون بی‌سیم Enco X2 Premium tws رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوپو که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین است، اخیراً پرچمداران جدید خود به نام Find X5 پرو و Find X5 را رونمایی کرد. این شرکت در رویداد معرفی این محصول، هدفون‌های بی‌سیم خود به نام Enco X2 Premium را نیز معرفی کرد. این هدفون‌ها نسبت به مدل پیشین خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

هدفون جدید Enco X2 Premium از درایور دوگانه ۱۱ میلی‌متری داینامیک و درایور دیافراگم مسطح ۶ میلی‌متری بهره می‌برد، این درایو دوگانه باعث می‌شود نت‌های بالا یا پایین به خوبی شنیده شود. هدفون ذکر شده از بلوتوث ۵.۲ با پروتکل انتقال LHDC 4.0 بهره می‌برد و از کدک‌های صوتی معمولی AAC و SBC نیز پشتیبانی می‌کند. هدفون Enco X2 Premium از چند سطح حذف نویز از جمله حذف نویز هوشمند، حذف نویز حداکثری، حذف نویز متوسط، حذف نویز خفیف، حالت شفاف و بهبود صدا بهره می‌برد.

این هدفون در حالتی که حذف نویز غیرفعال باشد، با هر بار شارژ کردن می‌تواند تا ۹ ساعت و نیم موسیقی پخش کند، این مدت زمان با در نظر گرفتن جعبه شارژ تا ۴۰ ساعت نیز افزایش پیدا می‌کند. هدفون جدید شرکت اوپو با فعال بودن قابلیت حذف نویز حداکثری و سطح صدای ۵۰ درصدی، با هر بار شارژ تا پنج ساعت و نیم و با در نظر گرفتن جعبه آن تا ۲۲ ساعت دوام می‌آورد.

شرکت سازنده اعلام کرده است که هدفون Enco X2 Premium در مدت زمان یک ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد، جعبه شارژ آن نیز به ۹۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. برای شارژ این محصول می‌توان از درگاه USB-C یا سیستم شارژ بی‌سیم استفاده کرد؛ زیرا از فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. این هدفون از گواهی IP54 بهره می‌برد، بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، وزن آن ۵۶.۴ گرم و وزن هر هدفون به صورت جداگانه ۴.۷ گرم است.

شرکت اوپو اعلام کرده است که هدفون Enco X2 Premium در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت ۱۹۹ یورو وارد بازار اروپا خواهد شد. این محصول از اواسط آوریل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 558067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.