نیمی از سریال نوروزی شبکه ۵ پیش رفته است

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از پیشرفت ۵۰ درصدی تولید سریال «دردسرهای شیرین» خبر داد. این سریال قرار است نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید خادمی‌زاده اظهار کرد: سریال «آتش در گلستان» به کارگردانی پرویز شیخ طادی که به مقاطعی از زندگی «مرضیه دباغ» می‌پردازد، هر شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد از مجموعه «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق در حال تولید است و قرار است سریال «تب سالی» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و با موضوع کرونا نیز برای شبکه پنج سیما کلید زده شود.

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با بیان اینکه همچنان در شرایط کرونایی به سر می‌بریم و برای ساخت چنین سریال‌هایی دیر نشده است، اضافه کرد: نگارش و تولید هر پروژه، زمان‌بر است به ویژه که هر سازمانی جلسات و شوراهای خود را دارد.

به گزارش ایمنا، مجموعه «دردسرهای شیرین» داستانی اجتماعی با رگه‌هایی کمدی دارد و پوریا پورسرخ و مریم مؤمن در آن ایفاگر زوجی هستند که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه برمی‌خیزند، اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده است.

رضا توکلی، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی دیگر بازیگرانی هستند که این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. سهیل موفق کارگردان این مجموعه، در کارنامه خود کارگردانی فیلم‌های سینمایی «شکلاتی» و «پاستاریونی» را دارد.

کد خبر 558054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.