ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری اصفهان زیر ذره‌بین اصناف

در بازدید جمعی از مسئولان اتحادیه‌های صنفی استان اصفهان از ظرفیت‌های گردشگری شرکت توسعه گردشگری سپاهان اصفهان، بر ورود سرمایه‌گذاران در این بخش تأکید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جمعی از مسئولان اتحادیه‌های صنفی استان اصفهان از ظرفیت‌های گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همچون مجتمع گردشگری صفه، بام اصفهان و سایر ظرفیت‌ها بازدید کردند.

روح‌اله چلونگر، رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان پیرامون بازدید از مجموعه گردشگری صفه اظهار کرد: همگی باید این شرکت را در عرصه گردشگری یاری دهند.

همه باید همراه شرکت توسعه گردشگری سپاهان باشیم

وی پیرامون ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: اعتقاد دارم که اگر اصفهان نام باشد، نام‌خانوادگی‌اش را می‌توان سی‌وسه‌پل، پل خواجو و ناژوان و امثال آن گذاشت. این شرکت در حوزه گردشگری نقش بسیار مؤثری دارد که باید همگی در راستای توسعه آن همراهی کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تصریح کرد: اگر در بخش سرمایه‌گذاری ارائه مناسبی صورت پذیرد و دیدگاه برد-برد باشد، اشتیاق سرمایه‌گذاران را به قطع به همراه خواهد داشت.

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری اصفهان زیر ذره‌بین اصناف

سرمایه‌گذاری در مجموعه توسعه گردشگری سپاهان را به دیگران توصیه خواهم کرد

مجید کرباسچی، رئیس اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان در بازدید از مجموعه گردشگری صفه گفت: این ظرفیت‌ها پتانسیل‌های بکری است که همچنان از سوی مردم اصفهان به درستی استفاده نشده و باید زمینه استفاده بیش از پیش آن را فراهم کرد.

وی پیرامون مورد استقبال بودن مجموعه توسعه گردشگری سپاهان برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: ارزش ورود سرمایه‌گذاری خصوصی در مجموعه‌های وابسته به شرکت توسعه گردشگری سپاهان وجود دارد که من نیز در این راستا به دیگر توصیه خواهم کرد؛ چراکه مجموعه گردشگری صفه فضایی بکری است که به دور از هیاهو و جریان عمومی زندگی که حواسمان به سرعت و آلودگی آن نیست در این محل جریان دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف اصفهان با بیان آنکه اصفهان از نظر شاخص شادی، شادمانی و سلامت مقداری در اصفهان در تنگنا قرار دارد، ادامه داد: اصفهان نیازمند جایگزین برای تمام مسائل و مشکلاتش است که پتانسیل‌های موجود در مجموعه توسعه گردشگری سپاهان یکی از جایگزین‌های مناسب به منظور انجام تفریحات سالم برای مردم است.

کرباسچی خاطرنشان کرد: باید در حوزه اصناف، سفیرانی برای اطلاع‌رسانی باشیم که پیرامون وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری به دیگران آگاهی دهیم؛ به قطع این امر جوابگو خواهد بود.

پتانسیل‌های انبوه مجموعه توسعه گردشگری سپاهان را نمی‌توان ارزش‌گذاری کرد

سعید کوچک‌زاده، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف اصفهان پیرامون حضور اعضای اتاق اصناف و بازدید از مجموعه گردشگری صفه اظهار کرد: اگر بتوانیم نسبت‌به قول‌ها و وعده‌هایی که طرفین در این نشست به یکدیگر دادند صادق باشیم، در یک تعامل تنگاتنگ میان اتاق اصناف و مجموعه توسعه گردشگری سپاهان شرایط بسیار خوبی را در حوزه گردشگری شاهد خواهیم بود.

وی پیرامون ارزش‌گذاری برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: نمی‌شود بر پتانسیل‌های موجود در این مجموعه ارزش‌گذاری کرد؛ زیرا ظرفیت‌های بالایی وجود دارد، به همین خاطر باید ضمن حمایت لازم از سرمایه‌گذاران، شرایط را برای ورود آن‌ها تعدیل و فراهم کرد.

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری اصفهان زیر ذره‌بین اصناف

وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گستره عملیاتی شرکت توسعه گردشگری سپاهان

در ادامه سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در این جلسه اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم ارتباطی بین مجموعه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان و مجموعه صنوف مختلف برقرار تعاملات ارتباطی است. به این خاطر امروز جلسه‌ای با اعضای عرصه‌های مختلف صنفی در رسته‌های خدماتی و عملیاتی مرتبط با فعالیت‌های این حوزه برگزار شد.

وی افزود: در این بازدید ضمن شناسایی ظرفیت‌ها پیرامون دغدغه‌ها به گفت‌وگو پرداخته شد. این فرصت زمینه تبادل اطلاعات را فراهم آورد تا براساس آن بتوانیم در یک فرمول عملیاتی برد-برد که اعتقاد این روزهای شرکت است زمینه همکاری بهترین و معتبرترین برندهای صنعت خدمات غذایی در پهنه فعالیت شرکت گردشگری چون کافی‌شاپ، رستوران و تفریحات سالم و گردشگری زمینه فعالیتش فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیرو این تعامل، زمینه ارائه بهترین خدمات به شهروندان دیار نصف جهان فراهم می‌شود؛ از سوی دیگر سیستم و شرکت را جهت ارائه خدمات قابل قبول به گردشگرانی که اصفهان را مقصد سفر خود تعیین می‌کنند، چابک و آماده می‌سازد.

ساکت با بیان آنکه زمینه ارتقای فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به گردشگران خارجی هم فراهم می‌شود، بیان کرد: اساساً نگاه مجموعه شرکت این گونه است که در بهترین سطح، فرصت و پهنه عملیاتی بتوانیم خدمات مؤثر را به علاقه‌مندان فرصت‌های گردشگری در محدوده‌های صفه، تله‌سیژ ناژوان، تله‌سیژ و شهر رویاها ارائه دهیم.

وی پیرامون اهمیت توجه به مباحث فرهنگی در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: یکی از نگاه‌هایی که از سوی اتاق اصناف اصفهان و کمیسیون‌های تخصصی چون اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی وجود دارد آن است که مشی تعاملی میان مجموعه اتاق اصناف، اتحادیه مرتبط با سطوح عملیاتی در ارتباط با وسعت عملیاتی شرکت و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برقرار شود.

ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری اصفهان زیر ذره‌بین اصناف

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه در این فرمول اهمیت تعاملات فرهنگی و توسعه ظرفیت‌های خدمات مبتنی بر سطوح فرهنگی، اجتماعی و تعاملی مؤثر به شهروندان و بهره‌برداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: قرار بر آن است که مثلت تعاملی شامل شرکت توسعه گردشگری سپاهان، اتاق اصناف و بهره‌برداران می‌تواند شکل گیرد که در این صورت، امکان عرضه خدمت در سطح عالی به شهروندان، گردشگران و علاقه‌مندان به اکوسیستم تفریحی و گردشگری در اصفهان فراهم می‌شود.

ساکت تأکید کرد: بازرسی‌ها در سطح و دغدغه وسیعی اتفاق می‌افتد، همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مدل برد-برد تقدیم می‌شود و خدمت مؤثر چیزی است که شهروندان از فعالیت‌های این مجموعه دریافت خواهند کرد.

وی پیرامون اهمیت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مجموعه توسعه گردشگری سپاهان به مردم و سازمان‌های مختلف اظهار کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در نشست تخصصی امروز بر آن تأکید شد، این بود که فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گستره عملیاتی شرکت در مجموعه صفه، شهر رویاها و تله‌سیژ ناژوان به شهروندان اطلاع رسانی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان آنکه این اتفاق از طریق طراحی دپارتمان ارتباطات و فرصت اطلاع‌رسانی مناسب امکان عملیاتی شدن دارد، خاطرنشان کرد: کمیته‌هایی ذیل نشست تخصصی امروز در رابطه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری شکل گرفت که بتوانند ضمن گفت‌وگو در این محدوده، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلق شده بهترین استفاده صورت گیرد.

ساکت خاطرنشان کرد: در این جلسه همگی اعضا بر این موضوع تأکید داشتند که باید فعالیت‌ها را در سطح تعاملاتی ویژه پیش برد؛ همچنین اتحادیه‌ها در شناسایی بهترین‌ها پیشرو باشند و شرکت توسعه سیاحتی در کنار آن بهترین خدمات تعاملی را به منظور کسب رضایت مخاطبان ارائه کند.

کد خبر 558048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.