ایجاد شهری سالم هدف مدیریت شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: توجه به ورزش کردن نه تنها هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری است، یکی از اهداف مهم شهرداری ایجاد شهری سالم است، شورای شهر نیز به دنبال ایجاد تفکر فرهنگ ورزش کردن است.

محمدحسین ملایی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نقش ورزش در سلامت روحی و جسمی، اظهار کرد: عقل و روح حاکم و مقدم بر جسم است و اگر هر دو خوب عمل کنند، نقش ویژه‌ای در ارتقای شخصیت افراد ایفا می‌کند.

وی ورزش را سیستم متعادل‌کننده و تنظیم‌کننده بدن دانست و تاکید کرد: ورزش سوخت‌وساز و سیستم ایمنی بدن را تنظیم می‌کند و سبب حفاظت و توانمندی در برابر تمام بیماری‌ها و امراض می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی پیش از درمان دارویی راهکار درمان مشکلات روحی و روانی است، اضافه کرد: انجام فعالیت‌های منسجم، مستمر و در حد توان فرد درمانگر روح و روان است، موضوع ورزش مقدم بر تمام موضوعات مختلف شهری بوده و یک شهروند ورزشکار، سالم و خوش فکر می‌تواند شهر خود را آباد کند.

وی تصریح کرد: توجه به ورزش کردن نه تنها هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری است، یکی از اهداف مهم شهرداری ایجاد شهری سالم است، شورای شهر نیز به دنبال ایجاد تفکر فرهنگ ورزش کردن است، باید بپذیریم که ورزش در تار و پود هر سازمان و خانواده‌ای ریشه کرده است.

کد خبر 558013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.