بارش برف در غرب استان و تندباد لحظه‌ای در شرق تا شنبه ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش‌ها تا ساعت‌های پایانی امروز در نیمه غربی و جنوب استان خبر داد و گفت: بارش‌ها در این منطقه به شکل برف و باران پیش‌بینی می‌شود و در اصفهان نیز احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پیش‌بینی هواشناسی در استان اصفهان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار تا فردا بر روی استان است و طی این مدت افزایش ابر در نیمه غربی و بارش به ویژه در غرب استان و وزش باد شدید تا نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گرد و خاک محلی در مناطق شرقی استان برای روز شنبه، ادامه داد: بیشینه دمای هوا در شبانه روز آینده دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها امروز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، تصریح کرد: کمینه دمای هوا نیز صبح فردا به چهار درجه سانتی‌گراد می‌رسد، همچنین بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی گراد زیر سفر سردترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرستان استان اصفهان است.

وی با اشاره به آغاز بارش‌ها تا ساعت‌های پایانی امروز در نیمه غربی و جنوب استان اصفهان، افزود: بارش‌ها در این منطقه به شکل برف و باران پیش‌بینی می‌شود و در اصفهان نیز احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

کد خبر 557929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.