تهدید پوتین برای آبراموویچ!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، ششم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

سان:

* تاتنهام انتظار دارد که آنتونیو کونته علیرغم اینکه او پس از شکست مقابل برنلی از سمتش خواستار کناره گیری بود، همچنان به عنوان سرمربی باقی بماند.

* خبرهایی وجود دارد مبنی بر اینکه با توجه به رابطه آبراموویچ با ولادیمیر پوتین که جنگ با اوکراین را راه انداخته، احتمال دارد رومن آبراموویچ در لیست تحریم‌های احتمالی انگلیس روسیه قرار گیرد. اما سران چلسی معتقد هستند که هیچ مشکلی وجود ندارد.

تهدید آینده کاری آبراموویچ در انگلیس بخاطر رئیس جمهور روسیه!

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی در حال برنامه ریزی برای به خدمت گرفتن عثمان دمبله، بازیکن بارسلونا در تابستان امسال است. اگر عثمان دمبله به چلسی بپیوندد، به معنای دیدار مجدد او با توماس توخل، سرمربی سابق خواهد بود که با او در بروسیا دورتموند کار می‌کرد.

* امیرخان سه هفته فرصت دارد تا از حق خود برای مسابقه بوکس مجدد با کل بروک معروف استفاده کند. این به این معنی است که مبارزه دوم را نمی‌توان رد کرد.

دیلی میل:

* منچستریونایتد که در تابستان آینده به دنبال تقویت خط دفاعی خود است، تحقیقات اولیه در مورد انتقال احتمالی مانوئل آکانجی، مدافع بوروسیا دورتموند را انجام داده است. چند وقتی است که از علاقه شیاطین سرخ به مدافع زنبورها خبرهایی مخابره می‌شود.

* با وجود حمله روسیه به اوکراین و تعطیل شدن فوتبال این کشور، الکساندر پتراکوف، سرمربی اوکراین اصرار دارد که آمادگی‌ها برای بازی پلی آف جام جهانی ماه آینده در اسکاتلند طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

* آماده سازی اولکساندر اوسیک برای بازی برگشت با آنتونی جاشوا در مسابقات بوکس، پس از حمله روسیه به سرزمین مادری قهرمان سنگین وزن اوکراین، اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیلی تلگراف:

* یک نماینده حزب کارگر در پارلمان، در جریان بحث درباره واکنش دولت بریتانیا به بحران اوکراین، به آبراموویچ گفت که نباید اجازه داشته باشد که مالک چلسی باشد.

* پس از اینکه جوکوویچ با باخت در مسابقات، دبی جایگاه خودش را از دست داد، دانیل مدودف اولین مردی خواهد بود که به غیر از نواک جوکوویچ، راجر فدرر، رافائل نادال و اندی موری مقام اول جهان را از سال ۲۰۰۴ به دست می‌آورد.

* نیک کیریوس تنیس باز استرالیایی، صحبت‌های تکان دهنده‌ای را در مورد جزئیات مربوط به خودآزاری، افکار خودکشی و سو مصرف الکل و مواد مخدر را بیان کرده است که برای دنیای تنیس شوکه کننده بوده است.

تهدید آینده کاری آبراموویچ در انگلیس بخاطر رئیس جمهور روسیه!

دیلی میرر:

* رالف رنگنیک روی سکوهای اولدترافورد در کنار پل میچل مدیر ورزشی موناکو دیده شده است. به نظر می‌رسد که این دو دوست دارند در جمع شیاطین سرخ با یکدیگر همکاری داشته باشند.

* میسون گرین وود به دلیل اتهامات وارده علیه بازیکن منچستریونایتد به تجاوز و تجاوز جنسی محکوم شده از فوتبال منیجر ۲۰۲۲ حذف شد.

* اینترمیلان قهرمان ایتالیا با روملو لوکاکو مهاجم چلسی بر سر آینده او به توافق رسیده است. توماس توخل، سرمربی چلسی می‌گوید روملو لوکاکو در بازی‌های اخیر از نظر جسمی و روحی خسته به نظر می‌رسد. از این مهاجم در برد آنها مقابل لیل در لیگ قهرمانان اروپا، نه به عنوان فیکس و نه به عنوان ذخیره استفاده نشده بود.

* تامی آبراهام پس از جدایی از چلسی در تابستان گذشته و پیوستن به باشگاه ایتالیایی رم، اوضاع خوبی در آنجا ندارد و به بازگشت آینده به چلسی چشم دوخته است.

* آینده جاناتان دیوید در تیم فرانسوی لیل به موضوع گمانه زنی‌های بیشتر در میان علاقه مندان او تبدیل شده، این درحالی است که دیوید، بیشترین خواهان را از لیگ برتر فوتبال انگلیس دارد.

* پس از چند سال که از کشته شدن املیانو سالا مهاجم آرژانتینی سابق کاردیف می‌گذرد، تحقیقات تازه ای انجام شده و شنیده شده است ماموری که پرواز را سازماندهی کرده بود، هیچ اطلاعی از هیچ اطلاع دقیقی از نقص فنی هواپیما یا مشکل خلبان نداشته است.

* گری لینه‌کر توییتی را حذف کرد که در آن به هزینه‌های بریتانیا برای بازدارندگی هسته‌ای «جنون» در بحبوحه بحران اوکراین اشاره کرده بود.

تایمز:

* آلن سن ماکسیمین، مهاجم نیوکاسل بخشی از دوره درمان مصدومیت خود را در موناکو انجام داده و در تلاش برای بازگشت به بازی حساس این باشگاه در لیگ برتر در روز شنبه مقابل برنتفورد است.

* الکساندر زینچنکو مدافع اوکراینی منچسترسیتی که اینستاگرام پستی را با هدف حمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه منتشر کرده بود، حالا آن را حذف کرده است. در آن پست؛ مدافع چپ منچسترسیتی و اوکراین برای پوتین "دردناک‌ترین لحظات و دردناک‌ترین مرگ" را آرزو کرده بود.

* بانک مرکزی اروپا یک بررسی داخلی در مورد رفتار تام هریسون، مدیر اجرایی، و حداقل یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره در رابطه با استعفای محمودا دوک به عنوان رئیس باشگاه لسترشایر در ماه نوامبر انجام داده است.

کد خبر 557915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.