در هر ناحیه اصفهان یک واحد آموزشی به ورزش خانواده اختصاص می‌یابد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، هدف از اجرای طرح آزادسازی فضاهای ورزشی را کاهش فاصله آموزش و پرورش با خانواده‌ها در حوزه ورزش دانست و گفت: در هر ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان، یک واحد آموزشی به این موضوع اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی ظهر امروز _ پنجشنبه پنجم اسفندماه_ در آئین افتتاحیه طرح آزادسازی فضاهای ورزشی ناحیه سه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت، مردمی کردن امور و کاهش فاصله بین مردم و حاکمیت و اعتمادسازی بین مردم و حاکمیت است و این هدف والایی است و همه باید در راستای آن حرکت کنیم.

وی با اشاره به اجرای نمادین طرح آزادسازی فضاهای ورزشی در استان، ادامه داد: امروز به شکل نمادین چند فضای ورزشی افتتاح می‌شود و در هر ناحیه و منطقه، یک واحد آموزشی به این موضوع اختصاص می‌یابد و هدف این طرح نیز کاهش فاصله بین آموزش و پرورش با خانواده‌ها در حوزه ورزش است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ترویج سلامت در مکانی امن برای خانواده‌ها را هدف دیگر این طرح دانست و گفت: در راستای این طرح از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی، ورزشی و استفاده از واحدهایی که مختص نهادهای دیگر هستند نیز استفاده خواهد شد.

وی از نظر مالکیتی آموزش و پرورش را یک نهاد فراناحیه‌ای، فرااستاتی و فراحاکمیتی دانست و افزود: همه نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا به اهدافش برسد، در این صورت سلامت، امنیت، نشاط و شادابی جامعه تأمین می‌شود و می‌توانیم شهروندان خلاق و پویا، انقلابی و شاد و سرحال داشته باشیم.

ابراهیمی خواستار کمک نهادهایی مانند شهرداری و سازمان ورزش و جوانان برای اجرای این طرح شد و گفت: امیدوارم با همراهی و همکاری این نهادها بتوانیم از فضاهای آنها نیز برای ورزش دانش‌آموزان و خانواده آنها استفاده کنیم.

کد خبر 557815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.