اولین رندرهای CAD پیکسل هفت گوگل فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نخستین رندرهای CAD پیکسل هفت گوگل به‌تازگی فاش شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی تصاویری از طراحی گوشی پیکسل هفت گوگل در فضای مجازی منتشر شده است که به ما نشان می‌دهد باید چه انتظاراتی از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند داشته باشیم. با توجه به رندرهای منتشر شده، ظاهر گوگل پیکسل هفت تغییر نسبتاً زیادی نداشته است؛ زیرا شرکت گوگل با معرفی پیکسل شش ظاهر جدید برای گوشی‌های هوشمند خود ایجاد کرد، بنابراین بعید به نظر می‌رسد که طراحی جدید را دچار تغییرات کند.

شاید گوشی هوشمند گوگل پیکسل هفت کمی کوچک‌تر از پیکسل شش باشد، ابعاد پیشنهادی آن ۸.۷ * ۷۳.۱ * ۱۵۵.۶ میلی‌متر است؛ در حالی که ابعاد گوشی پیکسل ۶ ۸.۹ * ۷۴.۸* ۱۵۸.۶ میلی‌متر است. به نظر می‌رسد که در گوشی جدید گوگل برآمدگی ماژول دوربین ثابت باقی می‌ماند، اما شاید دوربین‌های درون آن دچار تغییراتی شده باشند.

خطی در قسمت بالایی گوشی پیکسل هفت به چشم می‌خورد که ممکن است افراد آن را یک دکمه در نظر بگیرند، اما به احتمال بسیار زیاد یک آنتن 5G mmWave است. این بخش در گوشی پیکسل شش وجود نداشت. با توجه به رندرهای منتشر شده، دیگر قسمت‌های گوشی جدید تا حد زیادی مشابه نسل پیشین خواهد بود. حاشیه‌ها، حسگر اثر انگشت، اسپیکرها و دوربین جلو مانند گوشی پیکسل شش است.

کد خبر 557742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.