اجرای طرح استقبال از بهار در سده‌ لنجان

شهردار سده‌ لنجان گفت: مدیریت شهری برای ورود به سال جدید، طرح استقبال از بهار را با برنامه‌ریزی منسجم و بسیج تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای شهری آغاز کرده است و این طرح تا پانزدهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت طراحی شهر با رویکرد ایجاد شادابی و نشاط شهری، اظهار کرد: داشتن شهری سرزنده همراه با آسایش، امنیت و رضایت شهروندان نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی درست است؛ بر همین اساس شهرداری سده لنجان با اجرای طرح استقبال از بهار، تمهیدات لازم برای بازپیرایی محیطی را که نقش مهمی در انتقال پویایی به فضای شهری ایفا می‌کند، در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در این طرح مباحثی همچون رفع مشکلات شهری، مناسب‌سازی معابر و حذف زوائد فیزیکی از سطح شهر مورد توجه قرار گرفته است؛ چراکه در شرایط فعلی جامعه شهری وسیله‌ای برای نیل به شادی و نشاط است.

شهردار سده لنجان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای ورود به سال جدید طرح استقبال از بهار را با برنامه‌ریزی منسجم و بسیج تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای شهری آغاز کرده است و این طرح تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

شهبازی ادامه داد: در بازدیدهای میدانی، ضمن شناسایی کمبودها و مشکلات شهر نسبت به اصلاح معابر و بوستان‌ها، تابلوهای ترافیکی، لکه‌گیری و مناسب‌سازی معابر، همسطح‌سازی دریچه، ترمیم انهار، رنگ‌آمیزی و رفع عیب پایه‌های چراغ‌های روشنایی، المان‌ها و تأسیسات شهری اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز شهری، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، پانزدهم اسفندماه مراسم روز درخت‌کاری در پارک توحید با حضور شهروندان برگزار می‌شود و با کاشت انواع گل‌ها و نهال‌های تزئینی و زینتی در بوستان‌ها و فضاهای عمومی سطح شهر به استقبال از بهار می‌رویم.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: طرح پاکسازی محله‌به‌محله با هدف مناسب‌سازی معابر سطح شهر، نصب علائم ترافیکی، طرح ساماندهی سد معبر و دست‌فروشان، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، رنگ‌آمیزی و زیباسازی نازیبائی‌های شهر در دستور کار قرار گرفته است تا شهری زیبا در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

شهبازی گفت: مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی و نظافت معابر شهر و تعامل بیشتر آنان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند مدیریت شهری با نیروهای خدماتی شهرداری برای داشتن شهری پاک و زیبا، از اهداف اجرای این طرح است که امیدواریم با موفقیت اجرایی شود.

کد خبر 557520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.