زن و شوهر سارق با ۴۵ فقره سرقت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، زن و شوهر سارق را دستگیر و ۴۵ فقره سرقت از آن‌ها کشف کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت اماکن در حال احداث در شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با گشت‌های مستمر محسوس و نامحسوس، دو سارق را هنگام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که زن و شوهر بودند، ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما در روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۴۵ فقره سرقت اماکن در حال احداث اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید تصریح کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه‌رو خواهد شد؛ شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، قبل از هر اقدامی، بلافاصله موارد را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 557512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.