ورود سامانه بارشی به استان از جمعه/افزایش ابر و بارش در نیمه‌غربی اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه، گفت: با نزدیک شدن این سامانه در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر و بارش به‌ویژه در نیمه‌غربی استان و روز شنبه وزش باد شدید خواهیم بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا پایان هفته روی استان است و آسمان طی این مدت در اکثر مناطق استان به شکل صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی از ورود یک سامانه ناپایدار به استان از روز جمعه خبر داد و افزود: با نزدیک شدن این سامانه، در اکثر مناطق استان شاهد افزایش ابر و بارش به ویژه در نیمه غربی استان و روز شنبه وزش باد شدید خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده، گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه‌روز آینده به ۲۳ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعت‌های صبح فردا به چهار درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی تصریح کرد: سردترین نقطه استان را بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان نیز مهاباد اردستان با ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

وی دمای هوا تا پایان هفته را رو به افزایش دانست و ادامه داد: پایداری جوی تا پایان هفته، تأثیر چندانی بر کیفیت هوا نخواهد داشت، امروز و فردا شاهد غبار صبح‌گاهی در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان هستیم اما به دلیل ورود موج ناپایداری، آلودگی تشدید نمی‌شود.

کد خبر 557506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.