لزوم ترسیم افق ۵ ساله برای شهرداری مهدیشهر

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر از لزوم ترسیم افق پنج ساله برای شهرداری مهدیشهر با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب‌الله اقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم ترسیم برنامه افق پنج ساله برای شهرداری مهدیشهر با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده، اظهار کرد: ترسیم برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده باعث می‌شود تا از بروز بسیاری از مشکلات و معضلاتی که تاکنون برای شهر و شهروندان پیش آمده جلوگیری شود.

وی افزود: به عنوان مدیریت شهری از ابتدای کار تاکنون همواره پیگیر بوده‌ایم تا از نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات کارشناسان در راستای بهبود وضعیت شهر و رفع مشکلات آن بهره‌مند شویم و اگر تخریبی نسبت به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرفته آن را تا جایی که امکان دارد به وحدت رویه تبدیل کنیم، شورای اسلامی شهر پذیرای نظرات تمام شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر مهدیشهر با تاکید بر این‌که اعضای شورا به عنوان خادمان شهر در خدمت شهروندان، کارشناسان و مطالبه‌گران هستند، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر به حد و حدود اختیارات خود واقف است و برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و کمک به رفع مشکلات شهر و شهروندان به موضوعات ورود می‌کند تا معضلات هر چه سریع‌تر رفع شود.

کد خبر 557320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.