سریع‌ترین فناوری شارژ ریلمی معرفی خواهد شد

ریلمی قصد دارد در نخستین روز برگزاری رویداد MWC سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی را در دنیا معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همایش بزرگ MWC 2022 به صورت رسمی از ۲۸ فوریه سال جاری آغاز می‌شود. ریلمی در همان روز آغاز این رویداد جدیدترین گوشی پرچمدار خود را که ریلمی GT2 پرو نام دارد، معرفی خواهد کرد؛ به‌تازگی نیز اعلام کرده است که در این مراسم فناوری شارژ جدید را هم رونمایی خواهد کرد.

ریلمی هنوز جزئیات مربوط به سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی‌های هوشمند دنیا را منتشر نکرده است. این شرکت اعلام کرده که یک استراتژی جدید در این زمینه در پیش می‌گیرد و با بهره بردن از آن قصد دارد ۷۰ درصد از منابع تحقیق و توسعه را به نوآوری و فناوری شارژ اختصاص دهد. شرکت ریلمی اعلام کرده است که فناوری شارژ جدید سرعت بیشتری نسبت به فناوری شارژ ۱۲۰ وات معرفی شده در سال گذشته دارد. شایعات منتشر شده حاکی از این است که شرکت ذکر شده فناوری شارژ ۱۵۰ وات را معرفی خواهد کرد.

با توجه به این موضوع که شرکت شیائومی سال گذشته میلادی راهکار شارژ ۲۰۰ وات را ارائه کرد و ادعا کرد که قادر است یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی را در هشت دقیقه شارژ کند، هنوز مشخص نشده است که شرکت ریلمی بر چه اساسی ادعا می‌کند که سریع‌ترین فناوری شارژ را تولید کرده است. شاید فناوری معرفی شده توسط شرکت ریلمی قادر است در مدت زمان کمتری محصولات را شارژ کند.

کد خبر 557207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.