رندرهای Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ منتشر شد

رندرهای منتشر شده از لپ‌تاپ Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ نشان می‌دهد که این محصول دارای لولای ۳۶۰ درجه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش‌تر گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت سامسونگ قصد دارد لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو دو ۳۶۰ را اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه کند؛ تیزر رویداد MWC 2022 سامسونگ نیز نشان داد که این شرکت لپ‌تاپ جدیدی را معرفی خواهد کرد. به‌تازگی نخستین رندرهای Galaxy Book Pro 2 360 سامسونگ توسط یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری به اشتراک گذاشته شده است.

رندرهای Galaxy Book Pro 2 360 نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ دارای لولای ۳۶۰ درجه است؛ بنابراین می‌توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. دیگر اجزای لپ‌تاپ جدید سامسونگ مانند قاب‌، صفحه کلید و ترکپد آن استاندارد است. به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ Galaxy Book Pro 2 360 دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بوده و احتمالاً نسبت تصویر آن ۱۶ به ۹ است، وضوح تصویر این محصول هنوز مشخص نشده است.

یکی از ویژگی‌های جالب درباره لپ‌تاپ Galaxy Book Pro 2 360، این است که از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. متأسفانه رندرهای منتشر شده از لپ‌تاپ ذکر شده فقط یک طرف آن را نشان می‌دهد، یک درگاه USB Type-C و یک کارت‌خوان microSD در لبه قابل مشاهده لپ‌تاپ تعبیه شده است. گزارش‌هایی که پیش از این ارائه شده است نشان می‌دهد که لپ‌تاپ جدید شرکت سامسونگ در مجموع از سه درگاه USB-C بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که لپ‌تاپ Galaxy Book pro 2 360 سامسونگ به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Alder Lake مجهز شود؛ البته به نظر می‌رسد که این محصول در یک نسخه دیگر با تراشه رایزن ۶۰۰۰ نیز عرضه خواهد شد.

کد خبر 557201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.