۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مشخصات لپ‌تاپ LG Gram 17 2021+قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 می‌تواند علاقه‌مندان را در انتخاب مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 مانند همه لپ‌تاپ‌های Gram روی یک شاسی سبک قرار گرفته است، این محصول با نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ فضای عمودی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ LG Gram

۱۷ ۲۰۲۱ لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 بسیار سبک است، زیرا در شاسی محصول از آلیاژ منیزیم استفاده شده است که یک نوع فلز سبک بوده. آلومینیوم به کار رفته در لپ‌تاپ‌های دیگر از وزن بیشتر و همچنین استحکام بیشتری برخوردار است. لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 با وجود فریم نازکی که دارد از اتصالات خوبی برخوردار است. در سمت چپ آن یک پورت HDMI و دو پورت USB-C با پشتیبانی از تاندربولت چهار و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری وجود دارد؛ در حالی که در سمت راست آن یک اتصال قفل کنزینگتون، دو پورت USB-A 3.1 Gen 2 و یک کارت‌خوان microSD تعبیه شده است. لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 از Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۱ بهره می‌برد.

صفحه نمایش لپ‌تاپ LG Gram

۱۷۲۰۲۱ لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 دارای یک صفحه نمایش ۱۷ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است. حاشیه‌های مشکی رنگ اطراف نمایشگر اندازه‌های استانداردی دارد، اما در قسمت بالا به دلیل قرار گرفتن وب‌کم و در قسمت پایین به منظور قرار گرفتن لوگوی ال جی (LG) نوارهای سیاه کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد. تنها نکته منفی درباره نمایشگر لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 ، براق بودن آن است که باعث می‌شود منعکس کننده نور باشد. هنگام کار با لپ‌تاپ، تصویر لامپ اتاق بر روی نمایشگر ممکن است تمرکز کاربران را به هم بریزد. بنابراین توصیه می‌شود که از لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 در فضای باز به ویژه در روزهای آفتابی استفاده نکنید.

صفحه کلید و تاچ‌پد لپ‌تاپ LG Gram

۱۷ ۲۰۲۱ تجربه استفاده از صفحه کلید لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 فراموش نشدنی است به طوری که عمق کلیدها مناسب است و حس خوبی را هنگام تایپ کردن به کاربر القا می‌کند. شرکت سازنده نیز تلاش کرده است که صدای ناشی از فشردن کلیدها را به حداقل برساند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه صفحه کلید لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 رنگ نارنجی کلیدهای میانبر است که آن را از دیگر کیبوردها متمایز کرده است. تاچ‌پد محصول ذکر شده کاملاً بزرگ و جذاب طراحی شده است و به راحتی قابل دسترس است. با توجه به سطح صاف و صیقلی تاچ‌پد، بازخورد سریع و دقیقی دارد.

سخت‌افزار لپ‌تاپ LG Gram

۱۷ ۲۰۲۱ لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 به پردازنده Core i7-8565U شرکت اینتل مجهز شده که کارت گرافیک نیز به آن متصل است. این محصول با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD در اختیار کاربران قرار گرفته است. عملکرد لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 قابل قبول است، اما باید بیشتر از آن برای کارهای اداری بهره ببرید؛ زیرا نمی‌توان با استفاده از آن کارها یا بازی‌های سنگین انجام داد.

باتری لپ‌تاپ LG Gram

۱۷ ۲۰۲۱ انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 با استفاده از یک باتری ۸۰ وات ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده ادعا کرده است که این باتری به مدت ۱۷ ساعت کاربران را همراهی می‌کند.

مزایای لپ‌تاپ LG Gram 17 2021

  • بهبود عملکرد پردازنده
  • میزان شارژدهی
  • وزن و قابلیت حمل آسان

معایب لپ‌تاپ LG Gram 17 2021

  • صفحه‌نمایش منعکس‌کننده نور
  • طراحی ساده‌
  • تجربه گیمینگ ناامید کننده

قیمت لپ‌تاپ LG Gram

۱۷ ۲۰۲۱ با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت لپ‌تاپ LG Gram 17 2021 با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD معادل ۵۵ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 557160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.