برنامه Truth Social دونالد ترامپ روز دوشنبه لانچ می‌شود

بر اساس پست‌های یکی از مدیران اجرایی دولت رئیس جمهور سابق به رسانه‌های اجتماعی در تعطیلات روز رئیس جمهور ایالات متحده، در نسخه آزمایشی مشاهده شده توسط رویترز، سرمایه گذاری جدید رسانه‌های اجتماعی دونالد ترامپ، Truth Social، روز دوشنبه در اپ‌استور اپل راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ترامپ که بیش از یک سال از محرومیت وی در توئیتر، فیس‌بوک و یوتیوب می‌گذرد، راه‌اندازی این برنامه، باعث حضور دوباره او در رسانه‌های اجتماعی شده است. پس از آنکه وی به ارسال پیام‌هایی برای تحریک خشونت متهم شد، به همین دلیل از حضور در رسانه‌های اجتماعی به مدت یک سال تحریم شده بود.

گروه فناوری و رسانه ترامپ (TMTG) به رهبری دوین نونز، نماینده سابق جمهوری‌خواه ایالات متحده، به مجموعه رو به رشد شرکت‌های فناوری می‌پیوندد که خود را به عنوان قهرمانان آزادی بیان معرفی می‌کنند و امیدوارند کاربرانی که در پلتفرم‌هایی مانند توئیتر، فیس‌بوک و یوتیوب سرکوب می‌شوند، نظرات آنها را احساس کنند و جذب شوند. تاکنون هیچیک از شرکت‌ها، که شامل رقبای توئیتر (Gettr) و (Parler) و سایت ویدئویی رامبل می‌شود، به محبوبیت همتایان اصلی خود نزدیک نشده‌اند.

کد خبر 557092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.