تجهیز پارک‌های مسکن مهر نطنز به وسایل ورزشی

شهردار نطنز گفت: به منظور تأمین رفاه حال شهروندان و ایجاد اماکن تفریحی برای کودکان در پارک‌ها و بوستان‌های محلی، نصب وسایل بازی کودکان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در سایر پارک‌های شهری نیز براساس نیاز و ضرورت وسایل بازی و تندرستی نصب می‌شود.

سیدمحمد اطیابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دو ست کامل وسایل ورزشی ویژه کودکان در مسکن مهر شهرستان، جنب دبستان شهید ماندگاری نصب شده است، اظهار کرد: این وسایل با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل بودجه شهرداری نطنز در دو پارک مسکن مهر نصب شد.

وی افزود: نصب وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری موجب ایجاد هیجان و نشاط در کودکان و به‌وجود آمدن محیطی شاد، زیبا و ایمن برای آن‌ها می‌شود.

شهردار نطنز خاطرنشان کرد: به منظور رفاه‌حال شهروندان و ایجاد اماکن تفریحی برای کودکان در پارک‌ها و بوستان‌های محلی، نصب وسایل بازی کودکان در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در سایر پارک‌های شهری نیز براساس نیاز و ضرورت وسایل بازی و تندرستی نصب می‌شود.

اطیابی هدف از این اقدامات را خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و ایجاد فضاهای تفریحی، استاندارد و مفرح دانست و گفت: نصب نیمکت سنگی و سطل زباله در پارک‌ها، کول‌گذاری به منظور دفع آب‌های سطحی، غرس درختان مثمر در میان بلوک‌های مسکن مهر، سنگ‌فرش پیاده‌رو بلوار پلیس از میدان تختی به سمت مسکن مهر و آماده‌سازی جوی‌های کناری مسکن مهر از دیگر اقدامات شهرداری است.

کد خبر 557014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.