گوشی پوکو X4 پرو شیائومی چه زمانی رونمایی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا گوشی پوکو X4 پرو شیائومی ۲۸ فوریه سال جاری رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این اطلاعاتی در مورد گوشی پوکو X4 پرو شیائومی منتشر شد، اخیراً نیز به تاریخ عرضه احتمالی این گوشی اشاره شده است. به نظر می‌رسد این محصول که فاصله زیادی تا زمان عرضه ان نداریم، نسخه ری‎برند شده گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو X4 پرو شیائومی به احتمال زیاد ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ میلادی رونمایی می‌شود، این تاریخ رونمایی مربوط به مدل بین‌المللی این محصول است و هنوز مشخص نشده است که چه زمانی وارد بازار هند می‌شود. این گوشی یک نسخه هندی نیز دارد. شایعات منتشر شده حاکی از این است که گوشی پوکو X4 پرو شیائومی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز شده است و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم همراه است.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی پوکو X4 پرو شیائومی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی دیگر می‌شود. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش گوشی پوکو X4 پرو شیائومی دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز گوشی پوکو X4 پرو شیائومی با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

کد خبر 556961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.