دستگیری یک باند با ۱۵ فقره سرقت در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از شناسایی و دستگیری باند پنج نفره سارقان مغازه‌های صوتی تصویری و گیم‌نت با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ میثم گوهری آرانی، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه‌های گیم‌نت و مغازه‌های صوتی تصویری در شهرستان نجف‌آباد، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی نجف‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: با اتمام تحقیقات نامحسوس پلیس و بررسی مستندات علمی موجود، سرانجام مأموران دو مظنون به سرقت را شناسایی و هر یک را با عملیات‌هایی جداگانه در مخفی‌گاه‌های خود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۵ فقره سرقت از مغازه‌های صوتی تصویری و گیم‌نت‌ها در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر و لنجان، تصریح کرد: در ادامه عملیات کارگاهان، سه نفر از همدستان سارقان که در انجام سرقت‌ها همکاری داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با از بین برندگان امنیت مردم در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان مقادیری اموال سرقتی از قبیل مانیتور و کیس کشف و با شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داده شد. همچنین پنج متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 556860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.