پیش‌بینی قیمت طلا تا نوروز ۱۴۰۱ / افزایش قیمت طلا تا شب عید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه تا شب عید بازار بازار طلا با شیب ملایمی افزایشی خواهد بود، گفت: شاخص‌های بازارهای جهانی هم نشان‌دهنده تغییرات مثبت در انس جهانی است که با افزایش قیمت انس جهانی در بازار داخلی، اگر قیمت ارز هم تغییراتی داشته باشد شاهد افزایش قیمت طلا خواهیم بود.

عباد محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در یک ماه آینده عرضه و تقاضا بر بازار طلا تأثیرگذار بوده و شاخص‌ها و نمودارهای بازارهای جهانی هم نشان‌دهنده تغییرات در انس جهانی است؛ به طوری که پیش‌بینی می‌شود قیمت انس جهانی از هزار و ۸۲۰ تا بیش از هزار و ۸۴۰ دلار هم برسد.

وی افزود: در پی افزایش قیمت انس جهانی، در بازار داخلی، اگر قیمت ارز هم تغییراتی داشته باشد شاهد افزایش قیمت طلا خواهیم بود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: تا شب عید بازار طلا با شیب ملایمی افزایشی خواهد بود. وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور پس از نوروز می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بازار طلا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۷۳۰,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۸۹۸.۴۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۱۶,۶۹۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۵,۵۳۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۶,۶۵۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۶۸۰,۰۰۰ رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۲۵۴,۰۹۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو به ۲۸۷,۷۶۰ ریال و قیمت هر پوند به ۳۴۸,۱۶۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۲۶۰,۰۹۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو به ۲۹۴,۵۵۰ ریال و قیمت هر پوند به ۳۵۵,۳۱۰ ریال رسید.

کد خبر 556828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.