کارگاه های تولیدی باغ نارنج منطقه سه شهرداری شیراز افتتاح شد

شهردار منطقه سه شیراز گفت: با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، مدیر طرح‌های اشتغال زای بنیاد برکت، یاوران شورا و جمعی از شهروندان، آئین افتتاح کارگاه‌های تولیدی در باغ نارنج شهرداری منطقه سه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی در افتتاح آئین ۱۳ کارگاه تولیدی با هدف ایجاد اشتغال، اظهار کرد: کارگاه‌هایی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، حمایت از طرح‌های تولیدی شهروندان شهر شیراز و کمک به معیشت مردم افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در حمایت از مشاغل خانگی راه اندازی شده است افزود: این کارگاه‌ها در اختیار بانوان خود سرپرست قرار گرفته که با توجه به ضرورت حمایت از این قشر آسیب پذیر جامعه انجام شد.

شهردار منطقه سه شیراز، تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار مسئولیت اداره خانواده را در شرایط سخت بر عهده دارند، به همین دلیل دستگاه‌های مختلف باید در جهت حمایت، تقویت نقش و جایگاه آنان اقداماتی انجام دهند.

زارعی ادامه داد: ۱۳ کارگاه تولیدی با هدف ایجاد اشتغال، جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، حمایت از طرح‌های تولیدی شهروندان شهر شیراز و کمک به معیشت مردم افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به اینکه افراد جامعه هدف توسط بنیاد برکت شناسایی و به شهرداری منطقه معرفی می‌شوند افزود: این واگذاری به مدت مشخص برای هر شخص انجام شده است.

کد خبر 556801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.