آموزش پیش از ازدواج به ۱۰۳۹ مددجوی نوعروس و داماد در اصفهان

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آموزش پیش از ازدواج به یک هزار و ۳۹ مددجوی نوعروس و داماد خبر داد و گفت: با رویکرد پیشگیری از طلاق خانواده‌ها ۳۲۴ نفر از مددجویان آموزش‌های تخصصی را فراگرفتند تا شرایط بازگشت به زندگی آن‌ها در مسیر درست، فراهم شود.

آرش محمدحسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، دوره‌های آموزشی تخصصی در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی هدف از ارائه خدمات آموزشی، مشاوره و راهنمایی برای دختران و پسران در آستانه ازدواج را تشویق آن‌ها به امر ازدواج دانست و افزود: دوره‌های به دست آوردن مهارت‌های لازم در انتخاب همسر و انجام ازدواج‌های آگاهانه برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در طول سال برگزار و موضوعات مختلف به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون، در کنار آموزش پیش از ازدواج به یک هزار و ۳۹ نوعروس و داماد، آموزش مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان با هدف حفظ بنیان خانواده نیز با موضوعاتی از جمله اصول صحیح همسرداری، فرزندآوری، مدیریت خانه و خانواده، تربیت فرزند و راهکارهای حل مشکلات مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی برای مددجویان برگزار شده است.

وی درباره خدمات آموزشی و مشاوره تخصصی که برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است نیز گفت: با رویکرد پیشگیری از طلاق خانواده‌ها و بازگشت به زندگی نیز، ۳۲۴ نفر از مددجویان آموزش‌های تخصصی را فراگرفتند تا شرایط بازگشت به زندگی آن‌ها در مسیر درست، فراهم شود.

کد خبر 556753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.