سپاهانی ها جزو سه تیم فنی برتر لیگ هستند/ سلامت بازیکنان ارزشمندتر از ده‌ها امتیاز است

فرهاد کشاورزی گفت: درسمان از شکست در بازی امروز این بود که برای پیروزی دست به هر کاری نزنیم، عدالت باید رعایت شود چرا که به ده‌ها امتیاز می‌ارزد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد کشاورزی پس از شکست تیم فوتسال مقاومت البرز مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هشت پیروزی پیاپی به این بازی آمدیم و به همین دلیل بازی برایمان مهم بود، هفته‌های انتهایی لیگ است و این چند هفته پایانی شگفتی‌های زیادی را خواهیم دید، تیم ما و سپاهان یکی از چهار تیم فنی برتر لیگ امسال هستیم، مطمئنم اگر کادر فنی سپاهان در تمامی بازی‌ها اینگونه تیمشان را به بازی می‌فرستادند جایگاه‌هایشان خیلی بهتر از حالا بود.

وی در ادامه افزود: بدشانسی یک روز گریبان تیم را می‌گیرد، امروز خیلی فرصت گلزنی داشتیم. من ناراحت بازیکنانم هستم و به آنان خدا قوت می‌گویم، مقصر این شکست من هستم، اما تلاش می‌کنیم از این شکست درس بگیریم. ما پس از یک شکست هشت برد پیاپی به‌دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با انتقاد از تیم سپاهان تصریح کرد: امروز یاد گرفتیم برای پیروزی دست به هر کاری نزنیم، سلامت یک بازیکن به ۱۰ سه امتیاز ارزش ندارد، سپاهان امروز بازی جوانمردانه را رعایت نکرد اما تیم ما که بازی را عقب بود این کار را انجام داد. من در رختکن به بازیکنانم گفتم وقتی بازیکن حریف مصدوم است دروازه‌خالی را هم بیرون بزنید، همه از یک کشوریم در مجموع هدفمان برای فوتسال کشور است.

کشاورزی با تمجید از بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: به شما قول می‌دهم بازیکنانم سال آینده در بهترین تیم‌ها بازی خواهند کرد، در عرصه سازندگی بازیکن کارمان را انجام دادیم و امیدوارم در کسب یک عنوان شایسته هم موفق باشیم، هر چند تا اینجا هم نسبت به سال گذشته عملکردمان بهتر بوده است.

وی در پایان گفت: روز بدی باختیم، اگر هفته آینده شکست می‌خوردیم اینقدر ناراحت نمی‌شدیم اما بازیکنانم تا لحظه آخر می‌جنگند و این برایم قابل احترام و شایسته است.

کد خبر 556637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.