کمک زیادی برای قهرمانی به گیتی‌پسند کرده‌ایم/دیر به خودباوری رسیدیم اما راضی هستیم

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: با شکست دادن مس سونگون، مقاومت البرز و متوقف کردن کراپ کمک بسیار زیادی به گیتی‌پسند در راه قهرمانی احتمالی‌اش کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باغبان باشی پس از پیروزی ارزشمند سپاهان مقابل تیم مدعی قهرمانی مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌دانستیم تیم مقاومت خیلی خوب است و در نیم‌فصل دوم تنها یک شکست داشته، با این ذهنیت در مقابلشان قرار گرفتیم‌. آنالیزشان کرده بودیم و راه ایستادگی در برابر مقاومت را در دستور کار خود قرار داده بودیم. در نیمه‌اول بازی در کنترل ما بود و می‌توانستیم حتی با تعداد گل‌های بیشتری به رختکن برویم.

وی در رابطه با عملکرد تیمش در نیمه‌دوم افزود: در نیمه‌دوم در بدترین زمان گل خوردیم و ناچار شدیم عقب بنشینیم تا در ضدحملات کار کنیم و باز هم فرصت‌هایی ایجاد کردیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم، تیم مقاومت قابل احترام است، ما هم جنگیدیم و یک عده جوان کار بزرگی را انجام دادند.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه تیمش لایق پیروزی بوده تصریح کرد: توانستیم سه امتیازی که حقمان بود را در اصفهان کسب کنیم، بازیکنانمان دویدند و مزد تلاشمان را گرفتیم.

باغبان باشی در واکنش به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص اینکه سپاهان با شکست دادن یک مدعی دیگر راه قهرمانی همشهری‌اش را هموار کرد خاطرنشان کرد: ما کمک زیادی برای قهرمانی به گیتی‌پسند کردیم، هم مس سونگون و هم مقاومت البرز را شکست دادیم و کراپ الوند را نیز متوقف کردیم. اگر از همان ابتدا خودباوری حال حاضرمان را داشتیم می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم اما باز هم از بچه‌هایمان راضی هستیم.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر عملکرد خوب بازیکنان جوان تیمش خصوصاً دروازه‌بانشان گفت: به خیلی‌ها اعتماد کردیم و خوشبختانه جوانان جواب اعتمادمان را به‌خوبی دادند. همه برای موفقیت سپاهان تلاش می‌کنند و به روزهای بهتر امیدواریم، در سه بازی آینده می‌خواهیم خوب ظاهر شویم کارمان هنوز تمام نشده و همین راه را ادامه خواهیم داد.

کد خبر 556633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.