۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
ظرفیت رم آیفون ۱۴ پرو مشخص شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل در آیفون ۱۴ پرو خود احتمالا از هشت گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل تقریباً هفت ماه دیگر نسل بعدی گوشی‌های محبوب آیفون را معرفی خواهد کرد، پیش از برگزاری مراسم رونمایی این محصولات، شایعاتی درمورد آیفون ۱۴ از مدت‌ها پیش آغاز شده است و با گذشت زمان به آن‌ها اضافه می‌شود. شایعه جدید منتشر شده نشان می‌دهد که ظرفیت رم به کار رفته شده در گوشی آیفون ۱۴ پرو مانند گوشی گلکسی S22 سامسونگ هشت گیگابایت است.

شرکت اپل برخلاف دیگر شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی هوشمند درگیر اعداد و ارقام نمی‌شود. با وجود اینکه آیفون‌ها به مراتب حافظه رم پایین‌تری نسب به گوشی‌های اندروید پرچمدار دارند، اما به دلیل سازگاری ایجاد شده بین سخت‌افزار و نرم‌افزار، وظایف مختلف را به صورت کاملاً روان و بدون بروز هیچ مشکلی پردازش می‌کند.

شایعات پیشین منتشر شده نشان می‌دهد که وضوح دوربین آیفون پرچم‌دار بعدی اپل قرار است از دیگر آیفون‌های موجود در بازار بیشتر باشد، بنابراین گوشی‌های جدید به حافظه رم بیشتری نیاز پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد پس از سال‌ها از طراحی جدیدی برای پنل جلویی گوشی آیفون ۱۴ استفاده کند. احتمالاً در بالای نمایشگر این گوشی به جای بریدگی شاهد دو حفره دایره‌ای و بیضی شکل خواهیم بود، شرکت اپل تعدادی از حسگرهای این محصول را به زیر صفحه نمایش انتقال داده است.

کد خبر 556460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.