گوشی شیائومی میکس فولد ۲ چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی میکس فولد دو احتمالا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی سال گذشته از اولین گوشی هوشمند تاشو خود به نام «می میکس فولد» رونمایی کرد و هم‌اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه نسل جدید این محصول است که احتمالاً «میکس فولد دو» نام خواهد داشت. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو میکس فولد دو می‌تواند در سه ماهه دوم سال جاری وارد بازار شود.

نسل دوم گوشی میکس فولد شیائومی دارای صفحه نمایش ۸.۱ اینچی با وضوح تصویر 2K است، هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی این محصول از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهند کرد. پیش‌بینی شده است که شرکت شیائومی در گوشی تاشو جدید خود از پنل‌های LTPO استفاده خواهد کرد، بنابراین از نرخ نوسازی تطبیقی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی شیائومی میکس فولد دو به احتمال زیاد به تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک کوالکام مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری با ظرفیت بالا تأمین شود. شیائومی میکس فولد دو از فناوری شارژ فوق سریع و همچنین شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی علاوه بر میکس فولد دو، احتمالاً از یک گوشی تاشو دیگری به نام میکس فلیپ نیز رونمایی خواهد کرد، که در واقع رقیب اصلی گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد بود.

کد خبر 556449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.