شهروندان کمبودهای شهر را گزارش دهند/ پلیس، پیگیر حادثه جان‌باختن پاکبان

شهردار اصفهان گفت: انتظار می‌رود شهروندان نسبت به مسائل شهر تحلیل، فهم و ادراک داشته باشند و کاستی‌ها و کمبودهای سطح شهر را به خادمان خود در شهرداری انعکاس دهند، زیرا خودمان را موظف می‌دانیم که انتظارات آنها را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ در برنامه رادیویی "سلام اصفهان"، اظهار کرد: شهر یک پیکره واحد است که حیات آن به حیات تک تک سلول‌های شهر یعنی شهروندان وابسته است؛ اگر هر سلولی آرام آرام بی‌حس و بی‌تفاوت شود و نسبت به سلول‌های پیرامونی واکنش نداشته باشد، آرام آرام بافت می‌میرد و علائم حیاتی اجتماعی و معنوی از شهر زدوده می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان نسبت به مسائل شهر تحلیل، فهم و ادراک داشته باشند و کاستی‌ها و کمبودهای سطح شهر را به خادمان خود در شهرداری انعکاس دهند، زیرا خود را موظف می‌دانیم که انتظارات آنها را پیگیری کنیم، البته چنانچه جایی توان ما محدود باشد، صادقانه با شهروندان در میان خواهیم گذاشت و از آنها کمک می‌گیریم.

شهردار اصفهان با اشاره به حادثه تلخ روز گذشته برای یکی از پاکبانان شهر، گفت: هر روز صبح که از منزل به سمت محل کار می‌رویم، در مسیر پاکبانان زحمتکشی را مشاهده می‌کنیم که از دل شب، وقتی در خواب آرام خفته‌ایم، در سطح شهر مشغول فعالیت هستند تا شهری تمیز و دلنشین داشته باشیم.

وی ادامه داد: ساعت هشت صبح روز گذشته یکی از پاکبانان شهر که در پیاده‌رو مشغول انجام وظیفه بود، به دلیل انحراف از مسیر یک خودرو بر اثر خواب‌آلودگی راننده، جان خود را از دست داد و خانواده‌ای در آستانه سال جدید داغدار شد؛ شدت این تصادف و سرعت راننده به قدری زیاد بود که خودرو از گاردریل بزرگراه و دیگر موانع عبور کرده و در پیاده‌رو با این پاکبان برخورد کرد و سپس راننده خودرو از محل متواری می‌شود که موضوع توسط پلیس راهور در حال پیگیری است.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه چشمان قانون همیشه بیدار است، تصریح کرد: انتظار می‌رود رانندگان هنگام خواب آلودگی، از رانندگی خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنند؛ ممکن است به جای این پاکبان فرزند یا اقوام ما دچار این سوانح رانندگی شود، لذا باید کمک کنیم عزیزانی که به نوعی ایثار می‌کنند تا شهری تمیز داشته باشیم، نیمه‌های شب و بامداد هر روز در سطح شهر احساس ناامنی نکنند و بتوانند به آرامش به وظایف خود عمل کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: شهری امن و تمیز داشته باشیم تا از زندگی در آن لذت ببریم و این ممکن نیست مگر آنکه همه ما شهر را از خود بدانیم و نسبت به تمام اتفاقات شهر حساس و پیگیر باشیم و کمک کنیم تا شهرمان مناسب برای زندگی و زیست مطلوب باشد.

کد خبر 556427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.