مشخصات گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ + قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ بهبودهای چشمگیری در مقایسه با نسل پیشین خود تجربه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با روشنایی بیشتر، صفحه نمایش ثانویه بزرگ‌تر با قابلیت‌های متنوع‌تر، گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب و طراحی مدرن‌تر اشاره کرد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ در هفت رنگ مشکی، سبز، بنفش، کرم، سفید، صورتی و خاکستری به فروش می‌رسد. فریم و پوشش لولای این گوشی تاشو از آلیاژ جدیدی به نام Armor Aluminium ساخته شده است که از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ به کار رفته در بیشتر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سبک‌تر و مقاوم‌تر است. شرکت سامسونگ با استفاده از نوارهای درزگیر متفاوت و قطعات ضدخوردگی در مکانیزم لولا، موفق شد برای گوشی گلکسی زد فلیپ سه گواهی IPX8 را دریافت کند، بنابراین این محصول به مدت ۳۰ دقیقه زیر عمق ۱.۵ متری آب دوام می‌آورد. حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه سمت راست فریم قرار گرفته است و عملکرد آن بسیار سریع و با دقت است.

صفحه‌نمایش و اسپیکر گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۶۴۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۴۲۶ پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر ۲۲ به ۹ است. این پنل از نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن به بیش از ۱۲۰۰ نیت نیز می‌رسد. دوربین سلفی این گوشی پایین نمایشگر قرار ندارد و درون حفره کوچکی در میانه لبه بالایی صفحه‌نمایش واقع شده است. نمایشگر خارجی گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ از پنل Super AMOLED با وضوح تصویر ۲۶۰ * ۵۱۲ پیکسل و تراکم ٣٠٢ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد.

گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ مانند همه گوشی‌های هوشمند سامسونگ دو پروفایل Natural و Vivid را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ پروفایل Natural برای نمایش رنگ‌های دقیق در فضای رنگی sRGB و پروفایل Vivid برای نمایش رنگ‌های اشباع و پرطراوت در فضای DCI P3 به کار می‌رود. گوشی ذکر شده از ویدئوهای HDR با استانداردهای HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. از تغییرات چشم‌گیر گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ در مقایسه با نسل گذشته، می‌توان به اضافه شدن اسپیکرهای استریو به این گوشی اشاره کرد. این اسپیکرها از لحاظ بلندی و پروفایل صدا شباهت بسیار زیادی به گلکسی زد فولد سه دارد و می‌تواند تجربه صوتی بسیار لذت‌بخشی را در اختیار کاربران قرار دهد.

مشخصات گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ + قیمت

دوربین گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ تعبیه شده است که شامل دو ماژول ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای عریض و فوق عریض می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در این محصول نیز دارای لنز ۱۰ مگاپیکسلی است. دوربین عریض گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX563 ساخت سونی با فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر و دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد، این دوربین به فناوری لرزش‌گیر اپتیکال و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel مجهز شده است. دوربین فوق عریض این محصول نیز از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX258 ساخت سونی با میدان دید ۱۲ سه درجه و دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند، این دوربین از فوکوس خودکار بهره نمی‌برد؛ بنابراین نمی‌توان از آن به عنوان دوربین ماکرو استفاده کرد. دوربین سلفی به کار رفته در گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ دارای لنزی با دیافراگم f/2.4 است و برخلاف پرچمداران سامسونگ از سری گلکسی S، به فناوری فوکوس خودکار مجهز نشده است.

سخت‌افزار گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است؛ این تراشه با لیتوگرافی پنج نانومتری 5LPE سامسونگ تولید شده است. اسنپدراگون ۸۸۸ پیش از هر تراشه دیگری به هسته‌های پرقدرت و جدید Cortex-X1 و Cortex-A78 مجهز شده است، این تراشه از ترکیب یک هسته ۲.۸۴ گیگاهرتزی Cortex-X1، سه هسته میانی ۲.۴۲ گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته کم‌مصرف ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 به عنوان پردازنده مرکزی استفاده می‌کند. وظیفه پردازش‌های گرافیکی در تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بر عهده ماژول Adreno 660 است. شرکت سامسونگ پرچمدار تاشدنی خود را در دو نسخه با حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی پرسرعت UFS 3.1 و ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 به فروش می‌رسد.

نرم‌افزار گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و نسخه ویژه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ به نام One UI 3.1.1 به فروش می‌رسد. این نسخه از رابط کاربری One UI برای دستگاه‌های تاشدنی سامسونگ بهینه‌سازی شده است. صرف‌نظر از تعدادی قابلیت منحصر به گوشی‌های تاشو شرکت سامسونگ، رابط کاربری One UI 3.1.1 تفاوتی با One UI 3.1 ندارد و همه قابلیت‌های بنیادی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

باتری گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ با استفاده از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم-پلیمری تأمین می‌شود. شرکت سامسونگ همراه با این دستگاه هیچ نوع شارژری ارائه نمی‌دهد، گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ حداکثر قابلیت استفاده از شارژرهای ۱۵ واتی را دارد. این محصول را می‌توان با شارژر بی‌سیم ۱۰ وات یا شارژر بی‌سیم دستگاه‌های دیگر با توان ۴.۵ وات شارژ کرد.

مزایای گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

  • طراحی
  • قیمت مناسب‌
  • صفحه نمایش ثانویه
  • دارای گواهی IPX8
  • صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی

معایب گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

  • شارژدهی
  • سرعت شارژ
  • عملکرد ضعیف‌

قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۲۱ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 556299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.