توجه شورای ششم به مناطق محروم و حاشیه شهر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بودجه سال آینده شهرداری با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی شورای اسلامی شهر در دوره ششم توجه به مناطق محروم حاشیه شهر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی درخصوص توجه شورای ششم به مناطق محروم و حاشیه شهر، اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی شورای اسلامی شهر در دوره ششم توجه به مناطق محروم حاشیه شهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در این بودجه توزیع امکانات و خدمات شهری و پروژه‌های عمرانی به ویژه آسفالت در اولویت قرار دارد و اعتبار ویژه‌ای برای آن مشخص شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: همچنین در جهت عدالت‌محوری و با توجه به امکانات و خدمات موجود در مناطق حاشیه‌نشینی، پرداخت عوارض نیز نسبت به خدمات تعیین و پرداخت می‌شود تا فشار مضاعف بر مردم حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار در موضوع پرداخت عوارض شده است، تاکید کرد: انتظار می‌رود تخلفات ساختمانی در این مناطق کاهش یابد و مردم نسبت به دریافت مجوز و پروانه جهت هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.

کد خبر 556129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.