مهار آتش‌سوزی باشگاه ورزشی در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش‌سوزی باشگاه ورزشی در طبقه منفی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در بلوار یاوران شرقی با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از گزارش حادثه آتش‌سوزی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ و پنج به بلوار یاوران شرقی اعزام شدند.

وی درخصوص جزئیات حادثه آتش‌سوزی در یک باشگاه ورزشی، افزود: دود شدیدی از طبقه منفی یک ساختمان مسکونی به بیرون متصاعد می‌شد که با توجه به حضور نداشتن مالک آتش‌نشانان سریعاً درب ورودی را با ابزار مخصوص باز کردند که پس از ایمن‌سازی محل با قطع سیستم برق ساختمان و استفاده از تجهیزات کامل و چند رشته لوله آبرسان، آتش‌سوزی در قسمت باشگاه بدنسازی در یک عملیات سریع، مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان برای یافتن افراد حبس شده احتمالی به جست‌وجو در طبقات پرداختند و از سلامت همه ساکنان ساختمان اطمینان حاصل کردند.

قانع تصریح کرد: با سرعت عمل تیم اطفایی شعله‌های آتش با کمترین خسارت و قبل از سرایت به طبقات دیگر اطفا و پس از مهار کامل شعله‌های آتش، دود حاصل از آتش‌سوزی از داخل ساختمان تخلیه شد.

وی افزود: علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

کد خبر 556125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.