رونمایی از کارت پستال هوشمند چهاربعدی برای جذب گردشگران در کرواسی

خلاقان زاپرشیچ، شهری در کرواسی، نوعی کارت پستال هوشمند چهاربعدی ایجاد کرده‌اند که به شهروندان و مسافران امکان بازدید مجازی از سراسر شهر را می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گروهی از خلاقان زاپرشیچ به حمایت از شهردار نوعی کارت پستال هوشمند چهاربعدی را، شبیه به نوع قدیمی آن طراحی کرده‌اند که امکان سیر مجازی را برای شهروندان و گردشگران فراهم می‌آورد. این کارت پستی قابل دانلود از اینترنت است که به کاربران امکان نصب روی گوشی‌های تلفن همراه یا تبلت‌ها را می‌دهد. اگرچه تمام ساکنان زاپرشیچ می‌توانند از خدمات این نرم‌افزاز بهره‌مند شوند، با این حال، خلاقان با حمایت شهردار آن را به عنوان یک سوغاتی مدرن برای گردشگران سراسر جهان طراحی کرده‌اند.

شهردار زاپرشیچ، هدف اصلی خود را از حمایت خلاقان شهری برای ایجاد کارت پستال جدید، افزایش قابلیت دسترسی مردم جهان به شهر و در نتیجه رونق صنعت گردشگری اعلام کرده و مدعی شده است از این پس، نوآوری‌های بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد. وی بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از تکنولوژی و خدمات هوشمند برای محبوبیت زاپرشیج تاکید کرده است و از رونمایی استراتژی‌های خلاق بیشتر در آینده نزدیک خبر داده است.

رونمایی از کارت پستال هوشمند چهار بعدی برای جذب گردشگران در کرواسی

از آن‌جا که زاپرشیچ در فاصله‌های دور از دریا واقع شده است، بنابراین، امکان جذب گردشگران علاقه‌مند به سفرهای دریایی در آن وجود ندارد. در نتیجه، مدیران تصمیم گرفته‌اند به شیوه‌های متفاوت و خلاق، محبوبیت شهر را در سراسر جهان افزایش دهند و آن را به یکی از قطب‌های گردشگری کرواسی تبدیل کنند. در این راستا، بهره‌مندی از اینترنت و خدمات هوشمند می‌تواند به ارائه رویکردهای خلاق منجر شود که طراحی کارت پستال چهاربعدی به عنوان یکی از بهترین شیوه‌ها در این زمینه ارائه شد.

گزارش‌های متعدد حاکی است که بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان دبیرستانی شهر نیز برای ارائه ایده‌های خود جهت جذب گردشگران با استفاده از اینترنت و تکنولوژی هوشمند اعلام آمادگی کرده‌اند، با این حال، تاکنون پروژه ویژه‌ای از سوی آن‌ها مطرح نشده است.

کد خبر 556041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.