بستری ۱۹ بیمار مبتلا به امیکرون در بیمارستان داران

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با اشاره به اینکه فریدن از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: اکنون در بیمارستان شهید رجایی داران ۱۹ بیمار بستری هستند که سه نفر آنها بدحال و در بخش ICY تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

مهدی ابن النصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اکنون شهرستان فریدن از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: در یک هفته گذشته از ۲۶۲۵ مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان شهید رجایی داران نزدیک ۲۵۲۵ با علائم تنفسی، شبه آنفولانزا یا سرماخوردگی بودند که برابر گزارش وزارت بهداشت امیکرون است.

وی افزود: به منظور کنترل بار مراجعات سرپایی بیماران در اورژانس بیمارستان، کلینیک ویژه تنفسی در درمانگاه تخصصی با استقرار پزشک داخلی و اطفال در نوبت‌های صبح و عصر راه‌اندازی شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران افزود: تعداد ویزیت انجام شده توسط متخصصان داخلی و اطفال در کلینیک تنفسی درمانگاه تخصصی ۵۳۳ بیمار بوده است.

ابن‌النصیر گفت: اکنون در بیمارستان شهید رجایی داران ۱۹ بیمار بستری هستند که سه نفر بدحال و در بخش ICY تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی شرایط بیمارستان در ارائه خدمات درمانی، تأمین اکسیژن، ملزومات پزشکی و داروهای مورد نیاز را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صورت کمبود و ایجاد شرایط اضطراری از سایر منابع و ظرفیت‌های بیمارستان استفاده خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با تأکید بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: افرادی که سه دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و به امیکرون مبتلا شدند، در صورتی که علائم شدیدی ندارند به مراکز درمانی مراجعه نکنند و پس از پنج روز قرنطینه در منزل با زدن دو ماسک از منزل خارج شوند.

کد خبر 556022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.