بودجه پیش‌بینی شده حمل‌ونقل در حد تعمیر و نگهداشت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که بودجه پیش‌بینی شده حمل‌ونقل صرفاً در حد تعمیر و نگهداشت مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی است، گفت: تقریباً هیچ توسعه‌ای را با این بودجه نمی‌توان انجام داد.

به گزارش ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی در خصوص بودجه پیش‌بینی شده برای موضوع حمل‌ونقل، اظهار کرد: رقم‌هایی که در خصوص حمل‌ونقل در بودجه پیش‌بینی شده نسبتاً خوب است؛ اما آنچه که مسلم است این است که با این اعداد و ارقام مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک شهری حتی به نسبت دوره‌های قبلی که دوران طلایی حمل‌ونقل بود، حل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با بودجه پیش‌بینی شده صرفاً می‌توان نگهداشت شبکه‌های معابر شهری را انجام داد و تقریباً هیچ توسعه‌ای را با این بودجه نمی‌توان انجام داد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در خصوص حمل‌ونقل عمومی این بودجه‌ها صرفاً در حد تعمیر و نگهداشت مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی خواهد بود و نمی‌تواند جنبه توسعه‌ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: پیش از این پیشنهاد خرید خدمات از سوی شهرداری را داشتیم، اما همین موضوع نیز بازگشت سرمایه دارد و باید پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشت سرمایه سرمایه‌گذار نیز انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه در هر بخشی که بتوانیم برون‌سپاری کنیم، حتماً استقبال خواهیم کرد، گفت: این موضوع نباید منجر به افزایش هزینه‌های شهروندان شود و باید شهرداری تهران بتواند مابه‌التفاوت را به بخش خصوصی پرداخت کند.

منبع: مهر

کد خبر 555975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.