باید با استمداد از ارواح طیبه شهدا به مردم خدمت کرد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: برای خدمت به شهر و شهروندان باید از ارواح طیبه شهدا استمداد کرد، زیرا آنها برای خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هستی خود گذشتند، لذا باید با ادامه‌دادن راه آنها تا رسیدن به سرمنزل مقصود، همواره آماده خدمت به مردم و انقلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با حضور در منزل شهید باب‌الخانی، اظهار کرد: شهید باب‌الخانی از جمله جوانان دهه‌شصتی، تحصیل‌کرده و نخبه‌ای بود که تا لحظه شهادت بیش از دو سال از عمر با برکت خود را در سوریه و در جوار مرقد حضرت زینب (س) صرف مبارزه با کفر و نفاق و داعشی‌ها کرد و در جوانی مسئولیت عملیات یکی از مناطق و آموزش رزمنده‌های سوری را بر عهده داشت که گواه بر نخبه بودن این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، افزود: یکی از وظایف مسئولان، عمل کردن به این فرمایش رهبر انقلاب است و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا روح ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان این‌که شهر اصفهان همواره آکنده از عطر شهدا و خانواده‌های معظم آنان شده است و منش و روش شهیدان، چراغ هدایتی برای همه است، تصریح کرد: شهدای گران‌قدر نیازمند برگزاری مراسم باشکوه نیستند، بلکه با انجام این دیدارها می‌خواهیم بگوییم به یاد شهدای والامقامی هستیم که به فرموده معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) " هر چه انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

وی تاکید کرد: برای خدمت به شهر و شهروندان باید از ارواح طیبه شهدا استمداد کرد، زیرا آنها برای خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هستی خود گذشتند، لذا باید با ادامه‌دادن راه آنها تا رسیدن به سرمنزل مقصود، همواره آماده خدمت به مردم و انقلاب باشیم.

به گزارش ایمنا، در این دیدار، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید باب‌الخانی، با تکریم خانواده شهید از مقام شامخ پدر این شهید والامقام که از قشر زحمتکش فرهنگیان منطقه است، تجلیل و قدردانی کرد.

شهید حمیدرضا باب‌الخانی سی‌ودومین شهید مدافع حرم استان اصفهان است که در سن ۳۱ سالگی و ۴۵ روز پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

"شهید باب‌الخانی" نخبه علمی کشور در زمینه پژوهش‌های پدافند غیرعامل و آمایش سرزمینی بود و چندین طرح ثبت شده ملی را به یادگار گذاشت. مراسم دومین سالگرد شهادت این شهید والا مقام ساعت ۱۴ روز پنجشنبه _بیست‌وهشتم بهمن‌ماه_ در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 555918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.