فراهم کردن زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک در سال ۱۴۰۱

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نقش مؤثر حمل‌ونقل پاک در کاهش آلودگی هوا تأکید کرد که در بودجه مصوب سال آینده، فراهم کردن زیرساخت‌های حمل‌ونقل پاک دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی امروز _چهارشنبه، بیست‌وهفتم بهمن‌ماه_ در سی‌وهفتمین جلسه کمیسیون تلفیق که به بررسی بودجه پیشنهادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج اختصاص یافته بود، اظهار کرد: افزایش صددرصدی بودجه این معاونت نسبت به سال گذشته به معنای توجه جدی شورای اسلامی شهر به این معاونت است، اما تاکنون اقدام مؤثری در زمینه حمل‌ونقل پاک در شهرداری کرج انجام نشده و ضروری است، تحقق این مهم در دستور کار معاونت مربوطه قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که انسان برای زندگی سالم‌تر باید محیط‌زیست‌محور باشد، ادامه داد: مقرر شده است تا زیرساخت‌های اولیه مسیر دوچرخه در چند مرحله در شهر ایجاد شود که فاز اول آن به خیابان شهید بهشتی، جمهوری اسلامی، ماهان و مسیر بلوار ارم اختصاص یافت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: همچنین مقرر شد با مشارکت، سرمایه‌گذاری و حضور برندهای حمل‌ونقل پاک نسبت به تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه در مسیرهای مشخص شده، اقدام شود.

وی تأکید کرد: با توجه به ضرورت اهمیت حمل‌ونقل پاک لازم است تا موارد مذکور در سال ۱۴۰۱ عملیاتی شود.

کد خبر 555880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.