در نظر گرفتن درگاه اختصاصی S Pen برای گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4 احتمالا نخستین گوشی تاشو شرکت سامسونگ خواهد بود که با S Pen و فضایی برای نگه‌داری آن عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قلم S Pen برای مدت زمان طولانی یکی از مزایای سری Note در نظر گرفته می‌شد، گلکسی S22 Ultra شبیه به پرچمدار نوت است و فضای داخلی برای نگهداری S Pen دارد. به احتمال زیاد مدل‌های آینده گلکسی اس اولترا نیز با همین سبک با S Pen و فضایی برای نگهداری آن عرضه خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد چهار اولین گوشی تاشو شرکت سامسونگ خواهد بود که به S Pen مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که این گوشی دارای یک فضای داخلی است که در صورت استفاده نکردن، قلم در آن جای می‌گیرد. استفاده از S Pen و در نظر گرفتن یک درگاه اختصاصی برای آن در گوشی گلکسی زد فولد چهار محبوبیت آن را در میان افراد افزایش می‌دهد. گوشی تاشو سامسونگ ذکر شده با درگاه اختصاصی S Pen احتمالاً طرفداران گوشی‌های گلکسی نوت را به خود جذب خواهد کرد.

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده است نشان می‌دهد که گوشی گلکسی زد فولد ۴ دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۵۶ اینچ و صفحه نمایش خارجی ۶.۱۹ اینچ خواهد بود. شرکت سامسونگ احتمالاً در نیمه دوم سال جاری میلادی این گوشی را رونمایی خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که در نظر گرفتن S Pen و درگاه اختصاصی برای آن صحت دارد یا خیر، این موضوع تنها با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

کد خبر 555875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.