۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود قابلیت جدیدی به نام Private Story Likes (لایک‌های خصوصی استوری) را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون ارسال پیام دایرکت، استوری دیگران را لایک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پلتفرم اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی به نام Private Story Likes را معرفی کرده است؛ این قابلیت شیوه ارتباط کاربران با استوری‌های دیگران را تغییر می‌دهد. کاربرانی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند بدون ارسال پیام دایرکت استوری‌های دیگران را لایک کنند.

رئیس اینستاگرام «آدام موسری»، قابلیت جدید لایک خصوصی استوری را در توئیتر به اشتراک گذاشت. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که اینستاگرام هنگام نشان دادن استوری دیگران نماد قلب را به کاربران نشان می‌دهد، هنگامی که افراد این نماد را انتخاب کند، شخص مورد نظر اعلان لایک را دریافت خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این قابلیت به گونه‌ای طراحی شده است که تعداد لایک‌ها را نشان نمی‌دهد.

قابلیت Private Story Likes (لایک‌های خصوصی استوری) به منظور حمایت بیشتر از محتوای به اشتراک گذاشته شده در استوری‌های اینستاگرام طراحی شده است. کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی جدید اینستاگرام بدون نیاز به ارسال دایرکت، استوری مخاطبان خود را لایک کنند. این پلتفرم اخیراً قابلیت‌های جدید دیگری نیز اضافه کرده است که می‌توان به آواتارهای سه بعدی و عرضه جهانی منو «بررسی امنیت» اشاره کرد.

کد خبر 555866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.