زرد پوشان در خانه گاز ایلام پیروز شدند

تیم فوتبال سپاهان با یک گل شقایق روزبهان تیم پالایش گاز ایلام را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _بیست و پنجم بهمن ماه تیم فوتبال سپاهان اصفهان میهمان تیم پالایش گاز ایلام بود و با یک گل شقایق روزبهان حریف خود را شکست داد. در دیگر بازی امروز تیم فوتبال ذوب آهن و خاتون بم از ساعت ۱۳ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به نفع خاتون بم تمام شد همچنین قرار بود امروز تیم‌های شهرداری سیرجان و همیاری آذربایجان هم به مصاف هم بروند اما همیاری از حضور در این دیدار انصراف داد که شکست فنی این تیم اعلام شد تا سه امتیاز این دیدار به سیرجان برسد.

گفتنی است روز گذشته در نامه‌ای سازمان لیگ فوتبال به مدیرعامل باشگاه سارگل بوشهر اعلام کرد که این تیم به دلیل عدم حضور در دو دیدار از مجموع مسابقات خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان بزرگسال در فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ برابر تیم‌های نماینده البرز و زارع باتری سنندج از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود و به دو رده مسابقاتی پایین‌تر سقوط می‌کند.

تیم شهرداری بم در جدول رده بندی مسابقات تا پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب ۲۷ امتیاز صدرنشین است. شهرداری سیرجان با یک بازی کمتر و ۲۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و سپاهان اصفهان با کسب ۲۲ امتیاز در رده سوم است. تیم‌های ملوان بندر انزلی و ذوب آهن نیز به ترتیب در جایگاه چهارم و پنج قرار دارند.

نتایج دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان:

ذوب‌آهن اصفهان ۱ _ ۲ خاتون بم

پالایش گاز ایلام صفر _ ۱ سپاهان اصفهان

کیان نیشابور ۱ _ صفر ملی‌پوشان شهرکرد

سارگل بوشهر صفر _ ۳ ملوان بندرانزلی

کد خبر 555663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.