شهبازی: باخت مقابل سیرجان را فراموش کردیم/ بازیکنانم نگاه حرفه ای ندارند

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن گفت: حضور بعضی از بازیکنان در زمین باعث می‌شود تیم مدیریت شود و نظم داشته باشد. نبود فرهمند باعث‌بی نظمی تیم در بازی قبل شده بود. در دیدار امروز تیم نظم داشت و در کنار حضور فرهمند بقیه بازیکنان نیز کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمیه شهبازی در نشست خبری پس از دیدار مقابل خاتون بم، اظهار کرد: در ابتدا به تیم بم تبریک می‌گویم و در ادامه نیز به بازیکنان خودم بابت بازی خوبی که داشتند، خسته نباشید می‌گویم زیرا خیلی سخت بود بعد از باخت بدی که مقابل سیرجان داشتیم بتوانیم تیم را از نظر روحی آماده کنیم و به شرایط بازی برسانیم. آن هم مقابل تیم پر مهره‌ای مثل بم که پر افتخار ترین تیم لیگ است. بازیکنانم با تمام وجود و غیرتشان بازی کردند و هم قسم شده بودند که باخت گذشته را پاک کنند و فکر می‌کنم ما عملکردی که امروز از خود نشان دادیم توانستیم این کار را انجام دهیم.

وی در خصوص بازی فوق‌العاده تیمش مقابل دختران بمی بعد از باخت مقابل شهرداری سیرجان، گفت: بازیکنان من از پتانسیل بالایی برخوردار هستند اما متأسفانه هنوز به خودباوری نرسیده اند و کم کم در حال رسیدن به اعتماد به نفس کمی هستند. این که بازیکنانم بخواهند نقاط منفی‌خود را بیشتر از نقاط مثبت‌شان ببینند اصلاً درست نیست. بازی مقابل سیرجان را با بازیکنان آنالیز نکردم و سعی کردم آن دیدار را فراموش کنیم و به مسابقه با خاتون بم فکر کنیم. حضور بعضی از بازیکنان در زمین باعث می‌شود تیم مدیریت شود و نظم داشته باشد. نبود الهام فرهمند باعث‌بی نظمی تیم در بازی قبل شده بود. در دیدار امروز تیم نظم داشت و در کنار حضور فرهمند بقیه بازیکنان نیز کمک کردند.

شهبازی در خصوص وضعیت بدنی بازیکنان تیم ذوب آهن و علت مصدومیت‌های زیاد در تیم، بیان کرد: اولین اشکال را من از بازیکنان می‌دانم که در زمان بین دو نیم فصل آسیب‌هایشان را درمان نمی‌کنند و بدنسازی خوبی را نمی‌گذرانند و این وظیفه را به باشگاه‌ها محول می‌کنند. دید بازیکنان هنوز در این خصوص حرفه‌ای نشده است. باشگاه‌های ما نیز باید از مربیان حرفه‌ای کمک بگیرد. بحث بدنسازی بسیار مهم است و اگر یک تیم و یا یک بازیکن اشتباه کند دچار آسیب دیدگی می‌شود و استفاده از مربیان باتجربه بهتر می‌تواند به تیم و باشگاه کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن در پاسخ سوال خبرنگار ایمنا در خصوص حذف تیم‌ها از لیگ و ضربه‌ای که به لیگ وارد می‌شود، گفت: بوشهر سال‌های گذشته همیشه تیم داشته است و نبود این تیم در لیگ به ضرر فوتبال استان است زیرا این تیم همیشه بومی بوده است و این موضوع خیلی مهم است که بازیکنان بومی در یک تیم بمانند و با همه مشکلات بجنگند و بازی کنند. مسئولان شهر بوشهر باید دیدشان را نسبت به این تیم و بازیکنان بهتر کنند و غیرت‌شان را ببینند. بهتر است در لیگ کیفیت را در نظر بگیرم و نه کمیت را زیرا اگر تعداد تیم‌ها کمتر باشد هم لیگ جذاب‌تر می‌شود و هم می‌توانیم بیشتر به تیم ملی کمک کنیم.

شهبازی در خصوص تأثیر حضورش در تیم ملی و سرمربیگری تیم ذوب آهن، تصریح کرد: زمانی که با تیم قرار داد بستم گفتم که در اختیار تیم ملی هستم و با باشگاه صحبت کردم. در صحبت‌هایی که با باشگاه شد من جایگزینی برای خودم در نظر گرفته بودم که در تمرینات حضور داشته باشد و تمام موضوعاتی که باید انجام می‌شد را انجام دادند. حضور من در تیم ملی باعث می‌شود هم تجربیات من بالاتر برود و هم بتواند این تجربیات را در اختیار تیم قرار دهم. از باشگاه تشکر می‌کنم که با من همکاری کرد. تیم ذوب آهن از این موضوع لطمه‌ای ندیده است همانطور که زمانی که در تیم سپاهان بودم در تیم جوانان نیز حضور داشتم.

کد خبر 555660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.