افتتاح پروژه‌های شهری به ارزش بیش از ۲۱۲ میلیارد ریال در کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان از افتتاح و بهره‌برداری سه پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۲۱۲.۵ میلیارد ریال در نخستین نوبت اجرای طرح صد برگ خدمت خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های میدان حضرت معصومه (س)، بوستان شادی و جوانمرد امشب بیست‌وپنجم بهمن‌ماه همزمان با شب میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها، مسیر کندرو پروژه زیرگذر (حدفاصل میدان حضرت ولیعصر (ع) تا شهرداری منطقه پنج) پس از انجام اقداماتی نظیر زیرسازی، اجرای آسفالت، جدول‌گذاری و کانیو با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان به بهره‌برداری از میدان حضرت معصومه (س) واقع در تقاطع خزاق، طاهرآباد و راوند اشاره و خاطرنشان کرد: این میدان به عنوان بزرگ‌ترین میدان شهر با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد ریال و با هدف استانداردسازی عبور و مرور، کاهش سوانح رانندگی و ایجاد ورودی مناسب برای کاشان احداث شده است.

فرجی به بهره‌برداری از بوستان شادی نیز اشاره کرد و ادامه داد: این بوستان که حدفاصل شهرک قطب و شهرک آزادگان راوند است با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هدف ایجاد محیطی شاد و باطراوت و افزایش سرانه فضای سبز احداث شده و برای اجرای آن بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: بوستان محلی جوانمرد واقع در خیابان فاضل نراقی با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و به منظور تأمین نیاز این محدوده به فضای سبز و بهره‌مندی اهالی آن از محیطی بانشاط و مفرح با صرف اعتباری بالغ بر ۱۹.۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: آئین بهره‌برداری از پروژه‌ها از ساعت ۱۹ امشب همراه با مراسم نورافشانی و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف، با حضور مقامات عالی شهرستان، خانواده معظم شهدا و معتمدان محلی برگزار می‌شود.

کد خبر 555559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.