دوربین گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ردمی K50 گیمینگ ادیشن به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 مجهز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن (Redmi K50 Gaming Edition) 16 فوریه معرفی خواهد شد. به‌تازگی شرکت تولیدکننده طراحی گوشی و دیگر ویژگی‌های آن مانند کلیدهای فیزیکی بازی و محفظه بخار ۴۸۶۰ میلی‌متر مربع برای اتلاف گرمای ۴۰ درصدی بهتر را در گزارش‌های مختلف فاش کرد.

اخیراً اطلاعاتی در مورد جزئیات دوربین این محصول نیز منتشر شده است. دوربین اصلی ردمی K50 گیمینگ ادیشن از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی بهره می‌برد. این دوربین قادر است تصاویر با وضوح ۹۴۴ * ۹۲۴۸ پیکسل را ثبت کند و امکان عکس‌برداری در شب با این دوربین نیز وجود دارد. قسمت بالا و وسط صفحه نمایش این محصول، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 سونی تعبیه شده است. شرکت تولید کننده اعلام کرد که گوشی ردمی جدید دارای حسگر anti-flicker خواهد بود که تغییرات سریع و به موقع را در میزان شدت روشنایی فراهم می‌کند.

پیش از این گزارش‌هایی ارائه شده است که نشان می‌دهد گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح تصویر FullHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز است. این گوشی گیمینگ جدید شرکت ردمی در رنگ نقره‌ای و آبی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تا زمان رونمایی گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن زمان زیادی باقی نمانده است و انتظار می‌رود که ردمی پیش از معرفی رسمی آن ویژگی‌های بیشتری از آن را منتشر کند.

کد خبر 555532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.