اپل‌ واچ مشکل تیروئید را پیش از تشخیص پزشک شناسایی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند اپل‌ واچ می‌تواند علائم مشکل تیروئید را ماه‌ها قبل از تشخیص پزشک، شناسایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ارزیابی ضربان قلب کاربران و اعلان آن به کاربران توسط ساعت هوشمند اپل‌واچ به بسیاری از افراد کمک کرده است که مشکلات قلبی خود را شناسایی و برای درمان آن به پزشک مراجعه کنند. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که اپل‌واچ می‌تواند تغییرات اولیه‌ای که ممکن است ماه‌ها بعد تشخیص داده شود را شناسایی کند.

ویدئویی در دوم فوریه در تیک‌تاک به اشتراک گذاشته شد که در آن افراد را تشویق کرد اعلان‌های مربوط به تشخیص ضربان قلب پایین و بالا، ریتم‌های نامنظم و سطوح آمادگی قلبی را در اپل‌واچ خود فعال کنند. فردی که این ویدئو را به اشتراک گذاشته است، اعلام کرد که باید این ویژگی را مدت‌ها قبل فعال می‌کرد؛ زیرا پس از فعال کردن این ویژگی متوجه شده که به بیماری تیروئید مبتلا شده است.

این شخص که دانشجوی پرستاری ساکن سیدنی است، اعلام کرد که اگر زودتر قابلیت‌های مربوط به سنجش سلامتی را در اپل‌واچ خود فعال کرده بود، سریع‌تر متوجه بیماری خود می‌شد. از زمان انتشار این ویدئو در تیک‌تاک، بیش از ۳۵۱ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند و کاربران ۲۵۰۰ بار آن را پسندیده‌اند. نظر افراد روی ویدئو در مورد جمع‌آوری داده‌های ضربان قلب یا ویژگی‌های مشابه آن برای استفاده توسط پزشکان، مثبت بوده است.

کد خبر 555520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.