مدیران شهری به وضعیت معیشت کارکنان شهرداری رسیدگی کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت کارمندان و کارگران شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا بسیاری از این کارکنان زیر خط فقر زندگی می‌کنند و مجبور به انجام فعالیت‌های دیگری در خارج از ساعت اداری هستند؛ لازم است مدیران شهر به وضعیت معیشتی این کارکنان رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه، بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ در نطق میان دستور سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی وفاداری‌شان را به رهبر معظم انقلاب و بیعت خود را با شهدای والامقام اعلام کردند.

وی با اشاره به رویدادهای برگزار شده در ایام دهه فجر، ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان رویدادهای مختلفی از جمله برنامه ۴۴+ را در ایام دهه فجر در خانه انقلاب برگزار کرد که روایت ۴۳ سال دشمنی ناتمام استکبار جهانی علیه ایران بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امیدواریم چنین برنامه‌هایی به مناسبت‌های مختلف برگزار شود تا دستاوردهای انقلاب به نسل نوجوان و جوان معرفی شود.

وی افزود: چنین برنامه‌هایی در مناطق محروم شهر نیز باید اجرا شود تا مردم این مناطق نیز از این فرصت بهره‌مند شوند.

فلاح با بیان اینکه مدیران و کارکنان شهرداری روحیه انقلابی و جهادی را باید در خود تقویت کنند، تصریح کرد: همراه مردم و همیشه در دسترس‌بودن، حسن خلق و رفتار اسلامی با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها باید در این دوره خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: اعتماد از دست رفته در دولت قبل باید در این دولت به جامعه بازگردد که راهکار آن خدمت صادقانه و بی‌منت است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که رسیدگی به وضعیت حقوق و معیشت کارمندان و کارگران شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: بسیاری از این کارکنان زیر خط فقر زندگی می‌کنند و مجبور به انجام فعالیت‌های دیگری در خارج از ساعت اداری هستند؛ لازم است مدیران شهر به وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری رسیدگی کنند.

وی با بیان این‌که برده‌داری نوین را در ادارات شاهد هستیم، افزود: برخی کارکنان شهرداری با حداقل حقوق کار دو نفر را انجام می‌دهند، بنابراین به این موضوع باید رسیدگی ویژه شود.

کد خبر 555256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.