مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ‌تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 با بهره‌گیری از یک صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی و همچنین امکانات پایه می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد خرید یک لپ‌تاپ برای انجام کارهای شخصی و روزمره خود را دارند. IdeaPad 1 N4020 یک لپ‌تاپ کوچک و ارزان‌قیمت است که ظاهر جذابی دارد و حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 می‌پردازیم:

طراحی و بدنه لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 از بدنه کاملاً پلاستیکی ساخته شده است، بنابراین وزن آن بسیار سبک است. استفاده از پلاستیک باعث شده است که وزن این محصول به ۱.۲ کیلوگرم برسد. کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ را با توجه به ابعادی که دارد به راحتی درون یک کیف قرار دهند و آن را با خود حمل کنند. پنل پشتی لپ‌تاپ بسیار ساده است و لوگو لنوو در گوشه بالا سمت چپ آن نوشته شده است. در سمت راست لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 فقط یک پورت برای هدفون وجود دارد، در حالی که چراغ کلید پاور، پورت microSD، پورت HDMI، دو پورت USB و در نهایت پورت شارژ لپ‌تاپ در لبه سمت چپ آن تعبیه شده است.

صفحه نمایش لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 دارای یک صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با وضوح تصویر ۷۶۸ * ۱۳۶۶ پیکسل است که تصاویری با کیفیت HD را ارائه می‌دهد. این نمایشگر پوشش مات دارد به همین دلیل نور محیط را منعکس نمی‌کند و خواندن متن در آن ساده‌تر است. به صورت کلی صفحه نمایش مات باعث می‌شود اندکی شفافیت تصویر کاهش پیدا کند؛ این ایراد معمول پوشش مات صفحه نمایش است. از آنجایی که صفحه نمایش لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 از نوع IPS نیست؛ زاویه دید نسبتاً پایینی دارد و از کناره‌ها به خوبی دیده نمی‌شود.

صفحه‌کلید و تاچ‌پد لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 دارای صفحه کلید با کیفیتی است به طوری که ابعاد دکمه‌ها مناسب بوده، شکل و ظاهر خوبی دارد و نرم و روان است. مشکل اصلی کیبورد لپ‌تاپ ذکر شده این است که بخش اعداد را ندارد، بنابراین در صورتی که نیاز به تایپ اعداد دارید، باید از اعداد بالای صفحه کلید استفاده کنید یا یک کیبورد USB تهیه کنید. تاچ‌پد این محصول کیفیت بسیار مناسبی دارد و افراد را از خرید ماوس بی‌نیاز می‌کند.

مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020+ قیمت

سخت‌افزار لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 به تراشه CeleronN4020 اینتل مجهز شده است که قدرت زیادی ندارد و فقط برای تولید محتوای متنی، وب‌گردی و نیازهای روزانه مناسب است. پردازنده Celeron N4020 اینتل از ضعیف‌ترین پردازنده‌های بازار است که کارایی پایینی دارد، بنابراین بهتر است تعداد زیادی تب مرورگر را به صورت همزمان باز نکنید و ویدئوهای آنلاین را با کیفیت متوسط تماشا کنید.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 کارت گرافیک مجزا ندارد و از پردازنده گرافیکی CPU استفاده می‌کند. لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 با یک رم چهار گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت SSD عرضه می‌شود. رم چهار گیگابایت برای انجام دادن کارهای ساده و معمولی مانند وبگردی، کار با ورد و پی‌دی‌اف، حسابداری و ترید کافی است. حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی لپ‌تاپ ذکر شده قابل ارتقا نیست و این محصول قابلیت نصب هارد دیسک را نیز ندارد.

باتری لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 با استفاده از یک باتری دو سلولی تأمین می‌شود، شرکت سازنده اعلام کرده است که در کاربرد عادی روزانه این لپ‌تاپ تا هشت ساعت شارژدهی دارد که رقم بسیار مناسبی است. البته باید در نظر داشت که میزان شارژدهی باتری به مرور زمان و با پر و خالی شدن باتری کاهش پیدا می‌کند.

مزایای لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

  • وزن
  • قیمت
  • بدنه
  • حافظه SSD

معایب لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

  • صفحه نمایش
  • رم پایین (نداشتن شرایط ارتقا)
  • ظرفیت SSD (نداشتن شرایط ارتقا)
  • نداشتن هارد دیسک

قیمت لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020

با توجه به بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 N4020 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی SSD به میزان هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزیابی شده است.

کد خبر 555182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.