۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
آغاز گردشگری مجازی در اسپانیا

وزیر گردشگری اسپانیا ادعا کرد که به زودی خدمات گردشگری پایتخت را توسعه می‌دهد و جهانگردان را از بازید مجازی جاذبه‌های مادرید پیش از حضور در آن بهره‌مند می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تمام افراد بیگانه یا اسپانیایی می‌توانند قبل از ورود به مادرید به صورت مجازی از جاذبه‌های شهر بازدید کنند تا بتوانند بهتر برای سفر خود به پایتخت تصمیم بگیرند. در این راستا، یک تور گردشگری مجازی با قابلیت تماشای ۳۶۰ درجه از مکان‌های دیدنی شهر برگزار می‌شود که تمام افراد علاقمند می‌توانند تنها با ورود به وب‌سایت شهر در آن شرکت کنند و با آن‌ها بیشتر آشنا شوند.

جالب است بدانید که حضور در این تور مسافرتی برای همه رایگان است، ضمن اینکه بازدید از ۴۰ مکان معروف مادرید نظیر فضاهای سبز، پارک‌ها، موزه‌ها، باغ‌ها، معابد، بناهای تاریخی نمادین و مراکز فرهنگی امکان‌پذیر خواهد شد. علاوه بر این، گردشگران می‌توانند از طریق برقراری یک تماس ویدئویی با بخش اطلاعات مرکز گردشگری از مکان مورد نظر خود به صورت مجازی دیدن کنند و این در حالی است که امکان دسترسی به اطلاعات مهم نیز برای آنان فراهم می‌شود.

آغاز گردشگری مجازی در اسپانیا

در حال حاضر، ۴۰ مکان مهم در لیست پروژه جدید مادرید برای تورهای مجازی ۳۶۰ درجه قرار دارد، با این حال، مدیران از توسعه طرح خود به سایر مکان‌های محبوب شهر خبر داده‌اند. علاوه بر این، اطلاعات در مورد مکان‌ها به صورت زنده و به صورت انتخابی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و کارکنان هر مرکز گردشگری به سوالات آنان جواب می‌دهند.

اطلاعات مورد نظر به دو زبان زنده دنیا یعنی اسپانیایی و انگلیسی ارائه می‌شود و در نتیجه جهانگردان سراسر دنیا می‌توانند به راحتی از خدمات آن بهره‌مند شوند. البته دسترسی به این خدمات از ساعت ۱۰ صبح تا ۶:۳۰ دقیقه عصر امکان‌پذیر خواهد بود ضمن اینکه هر گردشگر می‌تواند به مدت ۱۵ دقیقه به تماشای جاذبه‌ها و طرح پرسش‌های خود بپردازد.

کد خبر 555087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.