افتتاح فروشگاه محصولات صنایع‌دستی زندانیان چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: این اداره برای آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی به زندانیان و خانواده‌های آنان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _شنبه، بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: غرفه نمایش و فروش محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مددجویان زندان‌های استان چهارمحال‌وبختیاری با هدف حمایت از این قشر و خانواده‌های آن‌ها در بازارچه صنایع دستی میدان قدس شهرکرد راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری برای آموزش رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی به زندانیان و خانواده‌های آنان آمادگی دارد.

مصطفی قادری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد نیز گفت: ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی نقش مؤثری در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی و بهره‌برداری این فروشگاه، تولیدات مختلف صنایع دستی و هنرهای سنتی زندانیان و خانواده آن‌ها به مردم معرفی می‌شود.

قادری خاطرنشان کرد: این اقدام در رونق اقتصادی و بهبود معیشت خانواده‌های زندانیان و اصلاح و تربیت زندانیان تأثیرگذار است.

کد خبر 555055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.