ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Grand چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Grand از ۶۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Noise اخیراً به صورت رسمی یک ساعت هوشمند وارد بازار کرده است که Noise ColorFit Pulse Grand نام دارد. این محصول دارای صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچی با پنل LCD است که از ۱۵۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند ذکر شده گواهی IP67 را دریافت کرده؛ بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

یک کلید فیزیکی در سمت راست ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Grand تعبیه شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آن به برنامه‌های ساعت دسترسی داشته باشند. این محصول دارای ۶۰ حالت ورزشی است که شامل پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری کردن و بسکتبال می‌شود. ساعت هوشمند ذکر شده را می‌توان به محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید یا iOS متصل کرد.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Grand به حسگر SpO2 مجهز شده است؛ بنابراین قادر است سطح اکسیژن خون را کنترل کند. همچنین گجت پوشیدنی ذکر شده می‌تواند ضربان قلب و میزان استرس کاربران را مدیریت کند و چرخه خواب افراد را ردیابی کند. شرکت سازنده اعلام کرده است که با فقط ۱۵ دقیقه شارژ این محصول می‌توان بیش از ۲۵ ساعت از آن استفاده کرد.

قیمت اولیه ساعت هوشمند Noise ColorFit Pulse Grand 26 دلار است؛ ولی قیمت آن تا ۵۳ دلار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Noise مدل دیگری از ساعت هوشمند به نام Noise ColorFit Icon Buzz را عرضه کرده که دارای صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچی بوده و دارای ۱۰۰ واچ‌فیس است. این محصول از ۹ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و تا هفت روز شارژدهی دارد.

کد خبر 555022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.