راهپیمایان ۲۲ بهمن در مسیر شهدای انقلاب گام برداشتند

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در مسیر شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداشتند که امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیست‌ودوم بهمن برای ملت ایران میثاق دوباره با امام، انقلاب، ارزش‌ها و شهدا است و مردم اصفهان همیشه در صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یوم الله بیست‌ودوم بهمن از روزهای بزرگ، تاریخی و تأثیرگذار در تقویم جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امسال علیرغم شرایط کرونایی و محدودیت‌های بسیار زیاد، مردم کشورمان به ویژه در اصفهان به صحنه آمدند و علاقه و محبت خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در مسیر شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداشتند که امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

وی با اشاره به فضاسازی شهر اصفهان در ایام دهه‌فجر انقلاب اسلامی، گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌فجر مجموعه مدیریت شهری نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرد و حال و هوای انقلاب در شهر حاکم شد که در این راستا از اقدامات شهرداری اصفهان به ویژه در حوزه سازمان فرهنگی قدردانی می‌کنم.

کد خبر 554873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.