سرمربی تیم ملی فوتبال عراق معرفی شد

رسانه‌های عراقی از انتخاب یک مربی بومی برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور خبر داده و اعلام کرد که سرمربی تیم نفت الوسط هدایت تیم ملی عراق را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موجب برکناری «زلیکو پتروویچ» از هدایت این تیم شد.

تیم ملی عراق با هدایت این مربی از با پنج امتیاز در رده پنجم جدول شش تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است. این تیم هیچ شانسی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یا مسابقه پلی‌اف این گروه ندارد.

تیم ملی فوتبال عراق روزهای چهارم و نهم فروردین به ترتیب با تیم‌های ملی امارات و سوریه مسابقه دارد. مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال تعیین جانشین برای پتروویچ هستند. از عراق خبر می‌رسد که گزینه هدایت این تیم یک مربی بومی است.

مسوولان فدراسیون فوتبال عراق به دنبال معرفی «عبدالغنی شهد» برای هدایت تیم ملی این کشور هستند تا وی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق به صورت رسمی معرفی کند. شهد هم‌اکنون هدایت تیم رده سومی لیگ برتر عراق یعنی نفت الوسط را بر عهده دارد.

بنا به ادعای این خبرگزاری شهد از میان چند مربی بومی مانند راضی شنیشل، باسم قاسم و ایوب اودیشو انتخاب شده است.

گفتنی است؛ در جدول گروه A هم اکنون تیم ملی فوتبال ایران با ۲۲ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم ملی کره جنوبی با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم است. صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده است. تیم ملی امارات نیز در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.

منبع: ایرنا
کد خبر 554864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.